Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en mann som gjerne kunne tenke meg å bli spådd om hva fremtiden vil bringe når det kommer til partner, familie, hva tiden vil bringe, jobb og økonomi. Dette ble muligens litt mye, så det du kan se tar jeg gjerne i mot.

Håper du har en fin dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ups... Glemte visst fødselsnr. Det er 160172 og for min kjære er det 081071.

Skrevet

Heisann cap72:)

Jeg kan jo prøve meg litt her:) og se hva jeg får opp...

Jeg kan ikke se så mange barn her nå, vertfall ikke som dere har sammen stemmer d?

jeg føler på et vis at dere prøver? det skjer vertfall noe positivt nå i feb/mars, jeg tror d kan vere graviditet (om dere prøver) det er vertfall noe frukbart i forholdet deres, noe positivt som vil skje.....

Jeg føler at du er en rolig og stabil kar. Du setter din kjære og familieliv høyt, du kjære er nok litt mer aktiv enn du er. Ser for meg at hun er med på mye og er aktiv innenfor det som skjer på hjemstedet deres...

Når det gjelder familieliv så tror jeg din kjære ikke har helt de samme ønskene som du? jeg føler at du ønsker deg en stor familie, men at hun ikke helt er overbevist om det enda...

men det kommer nok noen barn i familien der...jeg er litt usikker på hvor mange barn dere har fra før får jeg får opp både tallet 2 og tallet 4...viss dere har to barn fra før blir det nok to til....(altså til sammen fire barn)..

Fremtiden ja...tenk om jeg kunne spå alt for fremtiden...nå er d sånn at vi kan styre fremtiden vår litt selv utfra de valgene vi tar her i livet, men jeg kan jo prøve å se utfra det som kommer opp nå..

Jeg føler at du har vært i sammen jobb lenge, at du kanskje tenker på å prøve noe nytt, for jeg får opp et stikkord her, nyskapende...hmm..

viss du har sjansen så ville jeg prøvd meg på noe nytt..eller prøve å se nye ting ved den jobben du allerede har...

sånn jeg føler det så er ikke du en sånn mann som er så opptatt av karriere, du føler mer for å like deg i den jobben du er...

økonomien deres tror jeg vil vere noenlunde stabil..ser ikke noen endringer i nærmeste fremtid vertfall...

vel det var det jeg fikk opp nå:)

håper noe av det stemmer....føler at jeg fikk "kobla" deg inn men av og til så får man opp andre som også er inne på spå her..

ønsker deg masse lykke til videre..

klem:)

Skrevet

Tusen takk for det lange og gode svaret ditt Stratosen! Må si at av det som er så stemte det aller meste, og da med det som kan skje, så ville det ikke vært galt om det gikk slik :) Syns du var flink jeg :)

Igjen tusen takk og ønsker deg også masse lykke til videre - Stort smil kommer din vei Stratosen!

Skrevet

oki..

hadde vært ok å høre hva som ikke stemte da..på den måten kan jeg prøve å se om det kan vere andre grunner til at jeg får d opp..

har dere barn forresten???lurte sånn på det...fikk ikke noe klart svar på det...

lykke til:)

Skrevet

Slik det er nå, hvor jeg studerer og min kjære akkurat har startet sin søken etter en jobb, som ikke nødvendigvis er relatert til sin utdannelse, vil jeg si at det stemmer det du så av den grunn at jeg kommer til å studere en tid til fremover. Alltid vært glad i å studere, enten det er ved siden av jobb eller fulltid. Slik en ønskesituasjon ville ha vært, så var vi begge i arbeid så vi kunne ha en sikker økonomisk situasjon når en ny, eller to, verdensborger - vi har begge lyst på barn sammen, og min kjære har 2 fra tidligere samboerskap. Så tallet 2 passet godt, og det hadde ikke gjort noe med 4 :) Nå i februar/mars skal hun på 3 ukers helseopphold i Thailand og jeg skal passe på barna, hvor endel av tiden skal være på fjellet på hytta - så det tror jeg vil bli positivt. Og enda mer positivt å se henne igjen når hun kommer tilbake - fint å ha noe å glede seg til :) Angående det du så om meg så var det nære en innertier. Jeg er den aktive av oss som person, men hun har flere jern i ilden. Vi er aktive på hver vår måte. Jeg holder på med utdannelse som jeg bruker litt lenger tid på, og hun er på god vei til å bruke seg av utdannelse. Ordet nyskapende du fikk opp stemmer veldig godt siden jeg tar en ingeniørgrad, og ja - trivsel er viktigere enn penger og jeg setter familien høyt. Rart med det - når de rundt en har det godt, så ligger alt til rette for at en selv har det godt også :)

Så jeg skjønner at du koblet deg inn på meg, for du traff godt :)

PS: Beklager at det tok tid med tilbakemelding, har et litt kronglete tastatur som jeg måtte reparer

Skrevet

Beklager så mye at jeg svarte med min nieses nick - det var hun som viste meg denne siden og så hadde hun ikke logget ut...

Sender deg det jeg skrev igjen..

Slik det er nå, hvor jeg studerer og min kjære akkurat har startet sin søken etter en jobb, som ikke nødvendigvis er relatert til sin utdannelse, vil jeg si at det stemmer det du så av den grunn at jeg kommer til å studere en tid til fremover. Alltid vært glad i å studere, enten det er ved siden av jobb eller fulltid. Slik en ønskesituasjon ville ha vært, så var vi begge i arbeid så vi kunne ha en sikker økonomisk situasjon når en ny, eller to, verdensborger - vi har begge lyst på barn sammen, og min kjære har 2 fra tidligere samboerskap. Så tallet 2 passet godt, og det hadde ikke gjort noe med 4 :) Nå i februar/mars skal hun på 3 ukers helseopphold i Thailand og jeg skal passe på barna, hvor endel av tiden skal være på fjellet på hytta - så det tror jeg vil bli positivt. Og enda mer positivt å se henne igjen når hun kommer tilbake - fint å ha noe å glede seg til :) Angående det du så om meg så var det nære en innertier. Jeg er den aktive av oss som person, men hun har flere jern i ilden. Vi er aktive på hver vår måte. Jeg holder på med utdannelse som jeg bruker litt lenger tid på, og hun er på god vei til å bruke seg av utdannelse. Ordet nyskapende du fikk opp stemmer veldig godt siden jeg tar en ingeniørgrad, og ja - trivsel er viktigere enn penger og jeg setter familien høyt. Rart med det - når de rundt en har det godt, så ligger alt til rette for at en selv har det godt også :)

Så jeg skjønner at du koblet deg inn på meg, for du traff godt :)

PS: Beklager at det tok tid med tilbakemelding, har et litt kronglete tastatur som jeg måtte reparere...

Skrevet

helt i orden:)

veldig fint med tilbakemelding...er så gøy når jeg klarer å se rett:)

arti at d stemte med at en av dere hadde to barn fra før for d var det jeg følte:) ofte blir d litt rotete når jeg skriver også, fordi jeg skriver det jeg får opp liksom og da kan d bli litt ustrukturert...

da må jeg bare ønske dere masse lykke til videre...

og det er bare å spørre igjen:)

stor klem:)

Skrevet

Jeg er rett og slett imponert at du klarer å fokusere på noen, når det er så mange som ønsker å komme inn! Flink er du! )

Spørre igjen skal du nok se at jeg gjør :)

Hygg deg masse Stratosen og nyt alt godt :)

cap72

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...