skrikerungen Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Vi skal ut å fly med minsten på 4 mnd, og han får kun flaskemelk. Er det ubegrenset med væske en får ha med ombord da? Må det være utblandet, eller kan jeg ha varmt vann på termos?
mamma til c og d Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Ikke helt sikker, men det heter vel barnemat til reisen. Hadde med meg 3 -4 pk ferdigblandet nan.(må jo ta høyde for forsinkelser) Tror ikke du får vann med deg,(ikke 100%sikker) men det har de jo på flyet. og de varmer evt ferdigblandet til deg fort også
Sommerfugl78 Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Hmm...jeg skal ut og fly neste uke. Jeg tenkte å ta med vann, varmt og kaldt, og blande selv med pulver. Det er jo ikke sikkert de på flyet vet at vannet må kokes og avkjøles, dessuten kan jo dette ta litt tid, så stoler ikke helt på det. Får vel kjøpe inn noe ferdig-blanda også i reserve... Noen andre som vet mer om dette?
It's all about me Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 Av barnemat kan du ha med så mye du vil, de ser aldri på mengden. Jeg har hatt med lassevis noen ganger, hadde sikkert holdt for tre, fire, fem turer ekstra. Kan aldri være for sikker, vet jo aldri hva som kan skje av forsinkelser eller bortkommen bagasje, og aldri har de sakt noe på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå