mamma >to gull Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Vi spiste grøt til middag idag,godt det,men blir jo sulten like fort som du blir mett så må nok ha noe mat senere.. Sambo hintet til en Grandis som ligger i fryseren,mulig det blir det som kos her ikveld..Med pepsimax til for vi har (desverre) godt tom for saft.. )
Dollywood Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2008 tenker mer i sjanger sjokolade jeg da....:-)
mamma >to gull Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 Da tror jeg du skal lage deg browniesmuffins for de er syyykt gode og enkle å lage;)
Fire småtroll Skrevet 12. februar 2008 #6 Skrevet 12. februar 2008 ÅÅÅÅÅH, helt umulig å slanke seg, ha små barn å passe på, amme og gå på Cerazette samtidig!!!! Er helt hul jeg, sulten hele tiden, og må liksom ha noe med sukker i for å holde energien oppe... Det var da som pokker, må vente til permisjonen er over med å slanke meg jeg tror jeg, nå har jeg også lyst på sjokolade, i store mengder...
*ale* Skrevet 12. februar 2008 #7 Skrevet 12. februar 2008 HAr en halv rull Lakrisal som jeg skal fortære.... Thats it..
mamma >to gull Skrevet 12. februar 2008 #8 Skrevet 12. februar 2008 Ja,driiit nå i slankinga og bli med på fråtsing..hehe.......
mei&mi + marcus :) Skrevet 12. februar 2008 #9 Skrevet 12. februar 2008 En kosepose med stratos og så skal jeg lage nachos til Unge Mødre... Har laget meg en tradisjon...
Sjefsmegga Skrevet 12. februar 2008 #10 Skrevet 12. februar 2008 Jeg skal kose meg med mannen min...noe som forbrenner kalorier også :-DDD
OsloMor Skrevet 12. februar 2008 #11 Skrevet 12. februar 2008 Fornuftige appelsinbiter med en dæsj vaniljekesam på og en god kopp kaffe etter at ungene har lagt seg;-)
___ Skrevet 12. februar 2008 #12 Skrevet 12. februar 2008 En fin bok og en kopp te etter at ungene har lakt seg, hvis jeg ikke blir sittende på DiB
Tia med 2 ♀ Skrevet 12. februar 2008 #13 Skrevet 12. februar 2008 Skal bake sjokoladekake nå når jentungen er i senga. Så lenge siden jeg har spist noe usunt så nå kan jeg kose meg med god samvittighet.(fordelen med dårlig råd er jo at man ikke kan gi etter for alle usunne lyster.) Og mannen min blir nok kjempe fornøyd når han kommer fra jobb å ser at jeg har bakt, han elsker sjokoladekaka mi. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå