Løvemor m/Oliver08 Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Pappan starter i ny jobb i juni og har ikke jobbet 6mnd før til jul, tenkte han kunne ta ut siste del av permisjon da, slik at jeg kan begynne på igjen etter jul. Men så leste jeg at de 6 av 10 mnd i arbeid skulle være før fødsel... Noen som har erfaringer? Jeg har termin i mai, tar permisjon til skolestart og blir hjemme som student til jul. Noen som kan hjelpe?
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Har ikke svaret, men ville tatt en telefon til NAV når det er sanne litt kinkige spørsmål...
Løvemor m/Oliver08 Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2008 Jepp, det skal jeg gjøre nå denne uka
~sjiraff~ Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 Det er 6 av 10 mnd før permisjonen skal begynne. Samme gjelder for mor.
Makko med to små gutter Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 Det er før permisjonen starte ja. Som sjiraff sier, dette gjelder også for mor, så om hun har jobbet før med er arbeidsledig kan hun ta ut permisjon opptil 3mnd(?) før termin
Løvemor m/Oliver08 Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. februar 2008 Så da kan ikke pappan ta ut permisjon etter jul heller da, uff det var domt. :-/ Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå