camilla - med snart ny spire Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Jeg venter ikm førstkommende helg. Søndag som var fikk jeg mensmurringer og svakt rødlig utflod (lite). I går ble jeg skikkelig kvalm og har vært det mer eller mindre siden. Brystene er skikkelig øm (orket ikke å gå med bh i dag!) Jeg har vondt i magen, stikk og noe som kan sammenlignes med gangsperr. Trodde jeg hadde fått omgangssyken, men har ikke kastet opp. Føler meg slapp, har dårlig sak i munnen og er lettere irritabel.... Jeg tok en cb i går formiddag, den var negativ. Jeg tok en ny en i dag (ikke morgenurin) den viste en sinnsykt svak strek. Altså mulig positiv!?! Viste testen til samboeren, han så også streken. Er litt redd nå av to grunner: Er jeg gravid er jeg redd jeg vil føle meg så elendig leeenge..... Er jeg ikke gravid må det jo være noe mystisk gale med meg.... Jeg er tom for tester, men vurderer og kjøpe nye i morgen evt på torsdag. Detter er min første pp
♥Cherrypie♥ Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 hei hei:-)du høres veldig gravid ut! akkurat sånn j hadde det med førstemann! en sinnsykt svaaak strek er en strek:) test igjen om et par dager d har hcg'et doblet seg 2 ganger så da tror jeg nok du ser streken bedre:-) la oss høre fra deg da! tror ikke du vil være kjempedårlig lenge,kvalmen gir seg ofte etter noen uker:-) å ømme pupper er ett godt tegn! nei du er nok gravid,det tror jeg så dt såh:-) lykke tiol med testinga da!! klemm
camilla - med snart ny spire Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2008 Tusen takk for svar:-) Jeg er fortsatt småkvalm og øm i magen, merkelige greier...:-) Skal kjøpe nye tester i dag, regner med jeg tar en etter jobb (tviler på at jeg klarer å vente til i morgen). Har litt vansker med å tro at vi kan ha klart det på 1 pp, men vi får se :-)
♥Cherrypie♥ Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 åh så spennende:-) skal du kanskje teste deg idag ja:-) håper det viser seg ett blått kryss der da!! :-) skrik ut da! klemz
camilla - med snart ny spire Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. februar 2008 Da har jeg tatt en ny test (ikke på morgenurin). Denne viste også svakt positiv, kanskje litt sterkere enn i går :-) Er spennende dette, skal ta en ny i morgen tidlig. Blir kanskje oktober baby på oss:-) Stor klem fra kvalme meg!
♥Cherrypie♥ Skrevet 13. februar 2008 #6 Skrevet 13. februar 2008 åh! så arti, si fra når du har testa da! er jo så og si sikkert d anår du har teste svakt pos:) men venter med å gratulere til du selv er sikker jeg:) (gratulerer litt)hehe:) klem
camilla - med snart ny spire Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. februar 2008 Nå tror jeg virkelig at jeg blir gal..... Tok en ny CB i dag tidlig på morgenurin, denne viste også svakt positiv. Men nå er positivstreken tykkere, men fortsatt ganske svak i forhold til den andre streken. Håper dere forsto noe av det ;-) Er slitsomt å ikke vite helt, skulle ønsker den bare var skikkelig negativ eller tydelig positiv. Jeg har ingen tegn til TR og kvalm mer eller mindre hele tiden. Får vel dra og kjøpe nye tester senere i dag eller i morgen selv om de koster myyye:-))))
♥Cherrypie♥ Skrevet 14. februar 2008 #8 Skrevet 14. februar 2008 vet du hva at om du ser en strek eder oddrett innen 5min da er du jo gravid:) å klare d på første pp er ikke så uvanlig egentlig, jeg gjorde oxo det forrige gang! man blir lixom litt sånn åja jeg slipper å prøve jeg da nesten hehe..er veldig deilig å sette igang med graviditeten med engang å ikke gå å vente på nye pp hver mnd! Si fra da når du har testa igjen:) kanskje du skulle tatt en sånn digital?for da trenger du ikke forholde deg til svake streker osv:) lykke til med siste testing da! jah er ikke billig! hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå