linn 80 Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Hei,ser du også spår her inne? jeg syns det er moro å bli spådd,så jeg vil gjerne bli spådd av alle her inne som kan spå..jeg noterer meg ned hva som blir sagt og dere får tilbakemelding når tida kommer ) jeg er født 15.10.80 sambo 09.06.79 termin 29august. ser du kjønn?lengde og vekt på barnet?kommer fødselen til å gå bra?når kommer jeg til å føde? takker for svar )
stratosen_er mamma_ Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Heisan følte med det samme en gutt på deg, men begynte å tenke at d kanskje er d du har fra før???? viss ikke du har det så er d nok en gutt i magen:) får opp tallet 4 på deg...ser ut som det kanskje blir et sept barn:) 4.sept muligens:) (har selv termin 20 aug;) oi, lengte å vekt er vanskelig men for meg ser d ut som det blir rundt 3500g og 49-50cm... fødselen går nok greit....vondt er d jo, ser ut som du får litt sm.lindring og da går alt så mye bedre.. ønsker deg masse lykke til:) klem...
linn 80 Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2008 Tusen takk for svar ) jeg har ingen barn fra før,så da er det vel kanskje en gutt jeg får ) samme for meg bare den er frisk ) godt det fins smertestillende ja ) lykke til med svangerskapet ditt også )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå