Gå til innhold

Trenger tips om særemne...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle dere kreative hjerner se her:) Jeg trenger hjelp. Jeg går på hudpleier skole og skal skrive et særemne om et eller annet innenfor faget. Alt fra neglerdesign, føtter, hud, massajeformer, sminke, sminkestiler o.l. Nå skulle man tro det var lett og finne på noe, men neida det er d ikke, ikke for meg!! HJELP!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

brasiliansk voksing :o)

Skrevet

hehe, men dette har vi e pensum og det kan vi ikke ta, men takk for tips. Dessuten skal jeg kunne skrive 4000 ord om emnet, og d kan jeg ikke me bz voks...:)

Skrevet

tja, du kan skrive vondt Vondt VONDT!!!! 3995 ganger.... hehe

hva med voks generelt? da har du jo ben, under armer, (brasiliansk), leppe, øyenbryn osv...? og forskjellige produkter og sånn?

Skrevet

hahaha, ja d hadde hvertfall blitt veldig fakta om jeg hadde skrevet det:o) går ikke, vi lærer alt av voks i pensum, dette er utenom. Skal skrive et særemne til Cidesco eksamen (internasjonal hudpleie-godkjenning). Jeg sliten max, alle i klassen har funnet på noe, men ikke jeg...grrrr! Hadde tenkt å ha negledesign, men jeg finner aldri i verden 4000 ord å skrive om det! Dritt...

Skrevet

Hmm, hva med rensing av uren hud ? Ekkelt tema, men viktig for mange:-)

Skrevet

Det skulle da vel ikke være noe probelm å skrive om negledesign vel?

De forskjellige stilene, kanskje litt om neglekunst, airbrushlakkering, uvgele, osv osv osv.

Muligheter og begrensninger med negledesign, muligheter du har med gele du ikke har med tupper osv?

Kanskje?

Skrevet

Hva med permanent makeup? Eller sammenligne massasjetyper? Eller kosmetisk sliping (som jeg skal på fredag og vet fremdeles ikke hva det går ut på)?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...