cap72 Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Jeg er en mann som gjerne kunne tenke meg å bli spådd om hva fremtiden vil bringe når det kommer til partner, familie, hva tiden vil bringe, jobb og økonomi. Dette ble muligens litt mye, så det du kan se tar jeg gjerne i mot. Håper du har en fin dag!
cap72 Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 12. februar 2008 Ups... Glemte visst fødselsnr. Det er 160172 og for min kjære er det 081071.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Får opp at dere har et godt og stabilt forhold.Kommer nok til og vare ganske ganske lenge.Får opp at det er noe stort på gang,en tur,giftemål,husbygging. Ser 4 barn her,3jenter og en gutt.Penger er et nokså greit,varere veldig slik det er til de fleste.
cap72 Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. februar 2008 Tusen takk Aurora! Det du ser er det en annen også har sett, så da er det jo bare å fortsette å nyte det gode og hverandre Ønsker deg en riktig god dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå