Gå til innhold

Au au au hjelp noen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle vakre gravide der ute!!!=)

Jeg er i uke 32 +1 i dag og har gått i over 2 uker nå med menssmerter og vondter nede i korsryggen, var hos jordmora i dag og hun sier siden dette er 3. barnet så har d en tendens til å bli sånn, men at det ikke er farlig. (Smertene har økt på siden i går til i dag)

Okei tenker jeg, er vel sånn det er og skal vel klare å komme meg igjennom smertene, håper bare ikke det blir over flere uker til for da griner jeg!!

I ettermiddag har jeg tatt to paracet, noe jeg vet jeg kan ta mot smerter, men smertene er der fremdeles??? Mitt spørsmål blir da som følger... skal ikke smertestillende hjelpe på disse menssmertene hvis fødselen ikke er rundt hjørnet enda?????

Håper noen av dere der ute kan svare meg på dette, for det er heilt sikkert noen av dere jenter som har opplevd nå av det samme eller lignende??

Takker for svar;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg aner ikke hva dette kan være, men synes du skal ringe til fødeavdelingen og beskrive smertene. De vil kunne gi deg råd!

Lykke til!

Skrevet

tuuuusen takk for svar;)

blir nok å ringe hvis dette ikke gir seg eller om d forverrer seg=)

Goo klem til alle dere gravide der ute!!

Skrevet

Få høre hva de på føden sa hvis du har ringt,sitter her og vurderer å ringe å høre selv,for jeg har sånn menssmerter/stikk blir gal....våknet en natt her og tenkte med det samme "faan jeg har fått mensn" det var så vondt at jeg drømte jeg hadde mens og koblet ikke helt med det samme jeg våkna....:( Lurer mest på om det er vanlig.....vet at lillegull ligger laaaangt ned i,kjenner henne kravle helt nede ved "skambeinet" elr hva de tno heter....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...