♥Tullerusk♥ Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Ansiktet ditt forandrer seg like før en fødsel...Nesen og leppene blir større, og ansiktet blir mer hoven...
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Ikke alle som får det da, men er som hun over her sier...man blir hoven i ansiktet.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 Hvor nærme fødsel? Synes jeg fikk større nese for lenge siden.. Ler..
Ella_A♡-Fødeklar- Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 Ja hvor lenge før er det typisk at man får det da... jeg kjenner at jeg er hoven i ansikitet jeg...jordmor bemerket tom i dag at hun så det godt og at nesen min var blitt bredere..hehe..uff.. gleder meg til alt dette er over jeg..
UngVoksen-over termin Skrevet 12. februar 2008 #6 Skrevet 12. februar 2008 Det er vel helst om du har mye vann i kroppen? Jeg har en del vann i kroppen - men ikke noe fyldigere lepper eller hovent ansikt. Jeg hadde termin i går... så det er ikke alle som merker det...
Ella_A♡-Fødeklar- Skrevet 12. februar 2008 #7 Skrevet 12. februar 2008 Jepp har sinnsykt mye vann i kroppen så det er vel der det ligger.
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 12. februar 2008 Da har jeg vann i kroppen og fødeansikt!! Jeg skal ikke ut av huset før lillegull kommer!!!!!!!!!! Ser ikke ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå