Gå til innhold

trenger litt hjelp:)


mamman til casper og malene

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi skal ha dåp på søndag og lurer på om noen vet om et sted i bergen hvor jeg kan få kjøpt noe fint og rosa å pynte bordene med? har jo blomster, bordkort og duk, men har så lyst på noe mer, slik at det ikke ser så kjedelig ut:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde det samme som deg, og strødde rosa dekorstein over nordet i tillegg. det ble kjempe fimt=)

Skrevet

hei m**3:) takk for svar, men hvor får jeg kjøpt rosa dekorstein da? hade blå dekorstein i sønnen min sin som jeg kjøpte på ikea, men de hadde ikke i rosa:(

Skrevet

Løiten lys. Der har de alt du trenger!

 

Nydelig navn på jenta di, forresten;) Uten R og greier! hehe

Casper er også fint da;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...