TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Kunne jeg tenkt meg og.... Puppene mine er fortsatt like irriterende 75a som de var da jeg ble gravid, og regner ikke med de kommer til å bli nevneverdig større etter fødsel som forhåpentligvis skjer i løpet av ei ukes tid heller... Fant en på Lindex med litt polstring, men uten bøyler. Siden jeg alltid har innlegg i bh til vanlig, ble selvfølgelig puppene helt flate i denne, men den var behagelig å ha på, da... Og de hadde den i små størrelser B-cupen må ha vært liten, siden den faktisk passa.... Kunne tenkt meg en med bøyler og innlegg, men har ikke greid å finne det ennå... Noen som vet hvor man finner??? Og en annen ting; De ammeinnlegga i ull de har på apoteket.... Small er jo kjempestore, kommer jo til å stikke langt utenfor bh... Finnes det mindre noe sted??? Og er dette noe man må ha?
kat75 Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Bare ett tips til dere som er førstegangs: Vent med amme-BH-kjøp til etter fødselen - når melkeproduksjonen er skikkelig i gang! Jeg hadde aldri trodd at mine passe små B-cup-pupper kunne bli sånne oppsvulmede ballonger - det var helt sykt. (Mannen - eller menn generelt - førte alle samtaler med puppene mine de første ukene, var ikke mye øyekontakt å få...) Ha gjerne en amme-BH dere passer nå sånn i bakhånd, men det kan være vanskelig å forutse hvilken størrelse dere faktisk må ha etter fødsel. Ang. ullinnlegg ville jeg kjøpt noen svære og klipp til - evt klipp i to... Om de er nødvendige er vel opptil hver enkelt. Brukte mine endel, spesielt hvis det var kaldt, og ullinnlegg var myyyye bedre enn engangsinnlegg som klistra seg fast til brystvortene, huff!
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 Jeg hadde liten B-cup før første svangerskap men gikk opp en cup etterpå. Jeg anbefaler å kjøpe en cup-størrelse større og kjøp bare en til å begynne med. Brystene kan forandre seg mye etter fødselen. Jeg kjøpte noen helt enkle amme-bh på Cubus. De er uten polstring og bøyler. Man skal ikke bruke bøyler når man ammer for de kan klemme på melkegangene slik at man kan bli plaget med brystbetennelse. Når man ammer skal puppene ha mest mulig plass så ikke pakk de inn i stramme bh'er og klær.
Mars mamma, til linnea;) Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 jeg brukte 80b og har kjøpt meg en amme bh i 80c da de bh'ene jeg har er en smule for små blitt.. kjøpte på lindex, kjempe allright og god å ha på. Kan anbeafles! kostet 269kr.. Jeg bruker den noe nå, men har ikke termin før i april..
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #6 Skrevet 13. februar 2008 Kjøp deg en før fødselen og heller skaff deg flere når det hele har stabilisert deg. Amme BH med bøyle må du nok lete lenge etter og ikke tror jeg det hadde vært særlig behagelig heller. Jeg kjøpte min amme BH på Cubus jeg, 169,- tror jeg det var og helt OK.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #7 Skrevet 13. februar 2008 hvorfor skal alle ha amme bh??jeg har aldri eid en å kommer ikke til å kjøpe denne gangen heller..d går faktisk helt fint å bruke vanlig bh..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå