Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 beklager detaljene... Har bæsja så mye nå at jeg ikke klarer å tørke meg mer..Så sår er jeg...Håper fødsel har tenkt å la seg vente, for dette er ikke godt... Har ikke diare eller hard bæsj men litt sånn potetmos aktig...Dette har holdt på nå snart i over en uke...I dag her jeg vært på do 5 ganger alt... Uff...Håper det snart gir seg... noen som vet at dette kan være et tegn eller?? Sikkert ikke, men noen som har opplevd dette?? Har også hatt en del kynnere i det siste, men det betyr ikke noe...
Trultemora er presseklar!! Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Sånn har det vært hos meg i flere uker og.... og jeg går her like forbanna gravid enda....... 38+5 idag.......
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Gjetta på at det var fragminsprøytene som gjorde det jeg - har hatt det sånn siden uke 25 eller noe sånt......
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 Er ikke sår, men gått mye mer på do i det siste- hvertfall to ganger om dagen. Har ikke tenkt på det som et tegn, 14 dager igjen og hatt det sann i hvertfall to uker og ingen baby på vei enda...
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 Jaja...Får vel bare "forsette"... Utrolig hvor mye vi gravide må igjennom...( Men tenk snart har vi babyene våre her ) HI
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #6 Skrevet 12. februar 2008 Når livmoren jobber, så virker det inn på tarmperilstatikken. Når jeg har perioder/dager med mye kynnere, så får jeg diarè. Samme var det alltid første dag av mensturasjonen også. Så det at du må ofte på do, og er litt løsere i magen kan absolutt ha sammenheng med at du har mye kynnere.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #7 Skrevet 12. februar 2008 Hmm..Det har jeg ikke vist...Men når du sier det, så må jeg alltid på do når jeg skal ha mensen..vel skulle da.. )... HI
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #8 Skrevet 12. februar 2008 Jeg har og hatt det sån, i en uke. men null fødsel. men har faktisk hørt at det kan være tegn på fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå