Gjest Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Sier ikke mer... men har ikke turt å gå i butikken i dag... huff og huff og huff
Reveenka Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Håjo, nå får du fortelle resten også! Dette slipper du seff ikke unna, vettu! c",) Hilsen nysgjerrigpetra alias
dritgrei hei hei! Skrevet 12. februar 2008 #6 Skrevet 12. februar 2008 :-) hold kjeft! jeg sa det tiol noen unger en gang, og så svarte de: det er ikke lov til å banne! h ah ah ah aha ha
dritgrei hei hei! Skrevet 12. februar 2008 #8 Skrevet 12. februar 2008 ha ha hah a... det hadde jeg glemt! ja... det er 18 årsgrense!
Plutseliten :) Skrevet 12. februar 2008 #9 Skrevet 12. februar 2008 Jeg er over 18 men holder kjeft og skal på cafe med en venninne i kveld og der er det tilfeldigvis en butikk og gjett om jeg skal vise legitimasjon og sikre meg et eksemplar til samlingen min ))))) Men jeg holder heeeeelt kjeft Og nå er forresten linsene på plass,så jeg kan både vise meg ute og lese....
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #11 Skrevet 12. februar 2008 trenger ikke legitimasjon for dette... haha... jeg er ikke avbildet i et sånn der magasin... haha
Maud Skrevet 12. februar 2008 #12 Skrevet 12. februar 2008 Vi må nok det. Husker at superdupermamma spurte om dette og at nevnte barn ville skrive om knappegutten hennes ;-)
♥Snulder Skrevet 12. februar 2008 #13 Skrevet 12. februar 2008 ser ut til at dolektyren må fornyes her ja.....;=)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. februar 2008 #14 Skrevet 12. februar 2008 Åååå nå renner tårene mine...........reportasjen er kjempefin og ikke typisk sånn som er for det bladet:-) Så nå kan du trygt løpe og kjøpe det:-) Jeg sendte sambo på besinstasjonen for å kjøpe det når jeg leste dette innlegget!!! Dere er jo bare en helt nydelig familie med skjønne unger og det er så utrolig koselig å se et fjes på nicket:-))))) Tapper sønn du har - og så herlig når han uttaler at han synes "knappen" er litt tøff:-) Dere har jammen hatt mye å stri med og det må være tøft å se ungene sliter og har vondt!!! Synes det var en flott reportasje som forhåpentligvis kan hjelpe noen andre i samme situasjon:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 12. februar 2008 #15 Skrevet 12. februar 2008 Slenger meg på det Attpåklatten skriver. Var jo en utypisk story for bladet å være. Ble liksom mer en glad story.... Enn det du fryktet. Flott famile har du også. Tror dette kan hjelpe andre som er i startgropa av sykdommen.
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #16 Skrevet 12. februar 2008 Tusen takk, jenter. Det betyr faktisk mye for meg å få sånne tilbakemeldinger fra dere... Jeg var jo fryktelig redd for at det skulle komme ut feil, sånn stakkarshistorie... For det er jo ikke det vi vil formidle, ikke sant. Han er jo så sterk og flott, gutten min... Og det vil jeg at folk skal se. Men samtidig har han det litt tøffere enn de fleste 7 åringer... http://www.aftenbladet.no/lokalt/article593912.ece her er avisartikkelen om samme greia.. Den synes jeg faktisk er veldig fin... Har hatt mange foreldre i dag som har kommet til meg og fortalt deres erfaringer... Ser ut til at det er stor bekymring rundt barn og spising..
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. februar 2008 #17 Skrevet 13. februar 2008 Flott den også, men vet du hva? Jeg synes den andre er mye mer informativ om sykdommen og gjør det lettere å forstå hva som faktisk feiler gutten din:-) Og det er jo fantastisk at du har fått så mange henvendelser fra andre foreldre. Dette må jo bare kalles en god gjerning:-) Tenk alle dere hjelper!!! Hipp hurra for sånne som deg og din familie:-)
Karomamma Skrevet 13. februar 2008 #18 Skrevet 13. februar 2008 Jeg så dere, jeg!! Tenkte jeg skulle sende deg en PM i dag for ikke å kringkaste saken, men det trengte jeg jo ikke Historien var veldig flott og forklarende, synes jeg! Det så ut som gutten var skikkelig kry over å komme på trykk Kjempefin familie du har!!!
Plutseliten :) Skrevet 13. februar 2008 #19 Skrevet 13. februar 2008 Kjempeflott reportasje Historien var ikke som du fryktet det skulle bli. Den var forklarende og udramatisk og viste en utrolig flott og sterk,sammensveiset familie med masse kjærlighet og varme. Det er så bra at dere deler deres historie,kanskje det er noen i samme situasjon som endelig får de svarene de har lett etter Klem
Maud Skrevet 13. februar 2008 #20 Skrevet 13. februar 2008 Jeg glemte å kjøpe bladet i dag, men skal gjøre det i morgen. Moro å se hvem du og familien din er :-D
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #21 Skrevet 17. februar 2008 Måtte opp til mamma og kikke i bladet siden jeg ikke har det selv., Det var en kjempe fin reportasje og du har en flott familie:0).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå