Gå til innhold

Hvite flak...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Natt til i dag var jeg på do og tisset. Da jeg var ferdifg rant det fremdeles....og jeg var sikker på at det lakk fostervann. Var hvite "flak" i doen oxo... Hadde press under ribbeina, men dette avtok etterhvert. Men har kommet tilbake i dag...

Sov godt til i dag tidlig. Og i hele dag har jeg vært helt uttafor...kvalm og ikke bra. Jeg ringte føden og kom dit kl 13 i dag. De hørte på hjertet til baby, tok min temp. og sa at alt skulle være i orden. Siden ikke hodet var festet var de sikkre på at det ikke var fostervannet...! Men men...jeg dro da hjem igjen, sovet en liten time, var på do og det var masse hvite flak i do! Hva kan dette være? Syns det var rart at de ikke målte navlestrengen for å se om baby fikk næring som den skulle... 3 uker til term. Dette er nr 2.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm.. Det høres jo akkurat ut som da vannet mitt gikk. Det rant etter at jeg hadde tissa ferdig, og det var hvite flak i det. Hodet var festet da. Men de var veldig usikre på om det var fostervann, og tok en test av væsken i skjeden på føden. Da sa de først at den var negativ, men så med litt bedre lys så de at den var positiv. Da fikk de fart på seg med å sette i gang fødselen siden jeg hadde GBS (Streptokokk B). Rart at de ikke sjekket det mer. Men hvis du ikke har GBS lar dem deg vel vente til riene starter. Men - er det ikke sånn at hvis vannet har gått og hodet ikke er festet, så må du ligge flatt? Hmmm.,... jeg vet ikke jeg. Men det hørtes veldig ut som fostervann.

Skrevet

Hei og takk for svar...

De kjente og trykket på magen. Fant ut at det var vann der. Og siden det ikke kom noe mer når de trykket var det ikke noe å bry seg om.... Jeg er da litt bekymret jeg da....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...