Gå til innhold

Skjema "Krav om ytelse ved fødsel og adopsjon"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Er i gang med å sende inn det store skjemaet. Lurer på hva dere andre sender med i tillegg - av f.eks. arbeidsopplysninger? Sitter og lurer på om jeg skal sende med lønnsslipper for de siste 10 månedene, for at de skal kunne regne ut. Eller blir dette sendt inn av arb. giver?

Hvor lang tid pleier det å ta før en får svar tilbake fra NAV?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sendte med siste lønnslipp og bekreftelse på termindato fra legen. Og så sa jeg i fra til arbeidsgiveren at de måtte sende inn skjemaet om lønnsopplysninger jeg ga dem.

Skrevet

Jeg er fast ansatt og sendte med 1 lønnslipp, den siste. Arb.giver sender jo også inn opplysninger. Nå betaler min arb.giver lønn og får dette refundert av NAV, vet ikke om det har noe å si?

Vet ikke hvor lang tid det tar å få svar, sendte inn i forrige uke, forventer ikke å høre noe på lenge....

Skrevet

Det er bare en uke siden jeg sendte det inn så har ikke hørt noe denne gangen, men sist mener jeg at jeg ikke fikk høre noe før etter fødsel da de vet eksakt dato for fødsenen og hvor lenge man da har permisjon.

Skrevet

Jeg sendte med lønnslipper fra de 10 siste mnd. Arbeidsgiver skal fylle ut et annet skjema. Dobbelt opp med inntektsopplysning:)

+ attest for termin

Tok litt over en uke før jeg fikk svar fra NAV, men har hørt om folk som har ventet i en mnds tid, og noen som aldri har fått svar - bare penger.

Skrevet

Jeg behøvde kun å sende med terminbekreftelse sammen med søknaden jeg! :)

Far sin lønnsslipp kunne jeg sende inn senere med tanke på en evnt lønnsøkning eller bytte av jobb! :)

Sjefen min forskuddterer lønna mi! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...