Mutters_til_2 Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 http://youtube.com/watch?v=bccwAnO1D4Y
©Jesper©er©alt© Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 FY at det går.... Barnemishandling er helt ufattelig at noen har hjerte til og gjøre......
Sol Skippertaksdronning Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Velger å ikke gå inn for å se, vil ikke se på at folk er rasshøl mot unger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå