~sjiraff~ Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Hva slags saus til laks, poteter og agurksalat? (han liker ikke rømme.. særingen)
BettyBoob Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 pleier å bruke kun smeltet smør jeg (og rømme ved siden av da:)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 sandefjordsmør eller hollandaise eller hvordan det skrives.
dritgrei hei hei! Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 eggesmør med dill, eller persille..... eller hollandaise.
Skorpion77 med Gull-Fisk Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 Da har jeg et godt tips til deg! Kjøp han boka "Sauser" fra Ark i en liten gave. 200 oppskrifter, nam nam.. Er på mammut salg på Ark som begynner den 25. feb. til 119 kroner. Ordinært koster den 299 kroner. Skal kjøpe den selv da jeg også digger sauser:-) Har laget den lange bok-lista, he he..
OsloMor Skrevet 12. februar 2008 #6 Skrevet 12. februar 2008 Hollandaisesaus er jo kjempegodt til fisk, enten du velger Toro eller lager den selv:-) http://www.aperitif.no/index.db2?id=98158
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå