Duracella Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Det fins mye forskjellig, men hva skal vi bruke på Reimadressen? Eller spiller det ingen rolle....
Duracella Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 12. februar 2008 Dytter her jeg, må ut i butikk og kjøpe noe i dag..... Har dårlig tid. Please?
peonererfine Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Ville faktisk ikke impregnert den. Er så forbaska mye giftstoffer i den sprayen... http://www.naturvern.no/cgi-bin/naturvern/imaker?id=104595 Har hatt 2 Reimadresser, har fungert helt fint uten impregnering.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå