bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 har flyttet til laksevåg.. så nå er det ikke så langt å dra til meg. nå er det lenge siden vi har hatt hjemmetreff. derfor inviterer jeg til hjemmetreff torsdag 21 februar hos meg. hvem kommer? og hvilket tidsspunkt passer for dere?
Gjest Rebel m/jente Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Vi kommer=) Skal dra med meg dellta også jeg, så kan jeg sitte på... Woho, jeg er lat vet du...=P The dibber formally knowns as sauen
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Heeeei, kjære;) sjeldent syn på dib for tiden, eller nettet generelt=P Vil komme!!!! MEN kan du flytte dagen? Min søster har bursdag den 21 så vi skal på hytten og feire.... Kan jo ta det dagen før, eller etter? 22 er jo snuppen 6mnd=D tjohooo...
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. februar 2008 da må det bli dagen etter. den 22. hva sier dere andre til det?
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. februar 2008 da må jo jeg lage kake. skikkelig barnebursdag for live.. he he... stor jente.. he he.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 12. februar 2008 #7 Skrevet 12. februar 2008 NAM! kakene dine er jo alltid en suksess!=D * gleder seg kjempe masse*
Gjest Rebel m/jente Skrevet 12. februar 2008 #8 Skrevet 12. februar 2008 22 går sikkert fint for oss=) hvis jeg ikke skal ha kjøretime da... men den kan jeg alltids få byttet=) vi skal prøve å få kommet!
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 13. februar 2008 åååå... holder du på med lappen? spennende! ja håper dere har tid til å komme. kjempe lenge siden jeg har sett dere nå.
bobleplast og Amélie Amelusk Skrevet 13. februar 2008 #10 Skrevet 13. februar 2008 kan få sett om vi også kommer oss dit:)
Gjest Rebel m/jente Skrevet 13. februar 2008 #11 Skrevet 13. februar 2008 Holder på med lappen ja=) Har ikke kjøretime den dagen, så vi kommer!
Anonym*Gullklump* Skrevet 13. februar 2008 #12 Skrevet 13. februar 2008 Jeg kommer gjerne.. Bare finn ut en tid dere gjør ikke stort om dagen så passer som regel når som helst for meg:o)
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #13 Skrevet 14. februar 2008 supert! skal vi si kl 12 da? passer det for alle? sender vei beskrivelse på pm. hvs noen skal ta buss må dere skrike ut, så skal jeg finne ut av hvilken buss som går hittil osv..
dellta og Lucky Luke <3 Skrevet 14. februar 2008 #14 Skrevet 14. februar 2008 vi henger oss gjerne på vi 22 - kl 12 passer for oss... send meg kart og gjerne kompass også.. hehe
Gjest Rebel m/jente Skrevet 14. februar 2008 #15 Skrevet 14. februar 2008 Dellta!!!!!!!!!!!!! - kan jeg vær så vær så vær så snill å få sitte på??? du vet, jeg har jo skammelig vondt i ryggen min så jeg kan jo ikke ta noe buss... *syns synd på meg selv* uff, var dumt det ikke ble trening i dag eller i morgen da, men jeg kommer meg ikke opp =( klarer ikke reise meg opp fra sofaen engang, og da er det litt kjipt å trene og ødelegge meg enda mere... Men det er bare å ta en tur ned en dag hvis du vil, jeg er nå hjemme... =)
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #16 Skrevet 15. februar 2008 det høres bra ut!! skal sende detaljert veibeskrivelse. er ikke så vanskelig å finne fram. t.om jeg klarer det. og jeg er alltid lost når jeg er ute og kjører.. he he.. sauen. hvis du ikke får sitte på, så kan jeg komme og hente deg. er jo bare 3-4 min nå.. he he
dellta og Lucky Luke <3 Skrevet 15. februar 2008 #17 Skrevet 15. februar 2008 Det e klart du skal få sitte på Ja, var ikke bra det der med ryggen din...du får be kenneth pleie deg då vettu, sånn at du blir bra igjen eg kommer meg jo f... ikke ned på sats aleine.. hehe Send meg pm du då bobo
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #18 Skrevet 15. februar 2008 dellta du har post.. mamman t tobias... postboksen din er full... så jeg får ikke sendt veibeskrivelse
Gjest Rebel m/jente Skrevet 15. februar 2008 #19 Skrevet 15. februar 2008 Hehe, Kenneth må gjøre alt... I dag har jeg hatt besøk av venninna mi, og hun var så snill at hun støvsugde og tørket støv. Var hun som tilbød seg det da... Kenneth er ute med jobben i dag så jeg sitter nå her alene jeg, og kommer meg ikke en meter...=( Kom på besøk til meg da, noen!!!!!!! =P
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 18. februar 2008 #20 Skrevet 18. februar 2008 Kl 12 ja... Kommer jeg, bare jeg kommer meg opp av sengen=P Høres ut som at min kjære bare slipper meg av og henter din kjære samtidig! Ta med vogn? Kommer annette? hørt noe?
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #21 Skrevet 19. februar 2008 he he.. den er god. skal få deg tidlig i seng på torsdag jeg! ja jeg foreslo det for tommy. så de gjør sikkert det. nei har ikke hørt noe fra annette... men regner ikke med at hun kommer denne gangen heller.
Anonym*Gullklump* Skrevet 19. februar 2008 #22 Skrevet 19. februar 2008 No er posten min bra igjen.... Så bare til å sende veibeskrivelsen:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå