Gå til innhold

hjemmetreff igjen bergensjenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har flyttet til laksevåg.. så nå er det ikke så langt å dra til meg. nå er det lenge siden vi har hatt hjemmetreff. derfor inviterer jeg til hjemmetreff torsdag 21 februar hos meg. hvem kommer? og hvilket tidsspunkt passer for dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Vi kommer=)

Skal dra med meg dellta også jeg, så kan jeg sitte på... Woho, jeg er lat vet du...=P

The dibber formally knowns as sauen

Skrevet

Heeeei, kjære;)

sjeldent syn på dib for tiden, eller nettet generelt=P

Vil komme!!!! MEN kan du flytte dagen? Min søster har bursdag den 21 så vi skal på hytten og feire.... Kan jo ta det dagen før, eller etter?

22 er jo snuppen 6mnd=D tjohooo...

Skrevet

da må det bli dagen etter. den 22. hva sier dere andre til det?

Skrevet

Tjohooo, jeg kommer=D

Skrevet

da må jo jeg lage kake. skikkelig barnebursdag for live.. he he... stor jente.. he he.

Skrevet

NAM! kakene dine er jo alltid en suksess!=D

* gleder seg kjempe masse*

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

22 går sikkert fint for oss=) hvis jeg ikke skal ha kjøretime da... men den kan jeg alltids få byttet=)

vi skal prøve å få kommet!

Skrevet

åååå... holder du på med lappen? spennende! ja håper dere har tid til å komme. kjempe lenge siden jeg har sett dere nå.

Skrevet

kan få sett om vi også kommer oss dit:)

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Holder på med lappen ja=)

Har ikke kjøretime den dagen, så vi kommer!

Skrevet

Jeg kommer gjerne.. Bare finn ut en tid dere gjør ikke stort om dagen så passer som regel når som helst for meg:o)

Skrevet

supert! skal vi si kl 12 da? passer det for alle? sender vei beskrivelse på pm. hvs noen skal ta buss må dere skrike ut, så skal jeg finne ut av hvilken buss som går hittil osv..

Skrevet

vi henger oss gjerne på vi :)

22 - kl 12 passer for oss...

send meg kart og gjerne kompass også.. hehe ;)

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Dellta!!!!!!!!!!!!!

- kan jeg vær så vær så vær så snill å få sitte på???

du vet, jeg har jo skammelig vondt i ryggen min så jeg kan jo ikke ta noe buss... *syns synd på meg selv*

uff, var dumt det ikke ble trening i dag eller i morgen da, men jeg kommer meg ikke opp =( klarer ikke reise meg opp fra sofaen engang, og da er det litt kjipt å trene og ødelegge meg enda mere...

Men det er bare å ta en tur ned en dag hvis du vil, jeg er nå hjemme... =)

Skrevet

det høres bra ut!! skal sende detaljert veibeskrivelse. er ikke så vanskelig å finne fram. t.om jeg klarer det. og jeg er alltid lost når jeg er ute og kjører.. he he.. sauen. hvis du ikke får sitte på, så kan jeg komme og hente deg. er jo bare 3-4 min nå.. he he

Skrevet

Det e klart du skal få sitte på :)

Ja, var ikke bra det der med ryggen din...du får be kenneth pleie deg då vettu, sånn at du blir bra igjen ;) eg kommer meg jo f... ikke ned på sats aleine.. hehe

Send meg pm du då bobo :)

Skrevet

dellta du har post.. mamman t tobias... postboksen din er full... så jeg får ikke sendt veibeskrivelse

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Hehe, Kenneth må gjøre alt... I dag har jeg hatt besøk av venninna mi, og hun var så snill at hun støvsugde og tørket støv. Var hun som tilbød seg det da... Kenneth er ute med jobben i dag så jeg sitter nå her alene jeg, og kommer meg ikke en meter...=( Kom på besøk til meg da, noen!!!!!!! =P

Skrevet

Kl 12 ja... Kommer jeg, bare jeg kommer meg opp av sengen=P

Høres ut som at min kjære bare slipper meg av og henter din kjære samtidig! Ta med vogn? Kommer annette? hørt noe?

Skrevet

he he.. den er god. skal få deg tidlig i seng på torsdag jeg! ja jeg foreslo det for tommy. så de gjør sikkert det. nei har ikke hørt noe fra annette... men regner ikke med at hun kommer denne gangen heller.

Skrevet

No er posten min bra igjen.... Så bare til å sende veibeskrivelsen:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...