Gå til innhold

Hvorkan jeg kjøpe gode ammebher?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg finner ingen jeg, noen som har noe tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt triumf sine. Kosta under 300 og håper de er gode slik som resten av bh i triumf

Skrevet

cubus - tror de koster 179 - er myke og gode og kan betjenes med en hånd....

Skrevet

Noen som vet hvor man kan få tak i litt penere ammebh?

skjønner at de skal i all hovedsak være praktiske, men guud..ser jo ut som bestemor bh..

Skrevet

nettie undertøy (men de er DYRE)

Skrevet

Har noen fine varianter på babyshop ved ikea på slependen i alle fall. Både noen med blomster og noen med blonder. Sist fant jeg noen fine blondete fra triumph men har ikke sett dem igjen.

Enig i at de fleste er ganske kjipe. Men ble for så vidt positivt oversaket over cubus sine, men de passet ikke min fasong... gnaget uansett hvilken str jeg prøvde...

Skrevet

TIPS;

ikke kjøppå lindex - stroppene røyk etter 2 uker...!!!

Skrevet

Anbefaler ammebhene fra Sparkjøp. Koster kun 79,- Er ikke spesielt fine, men go :-) Er uten spiler, men det er faktisk behagelig når man har mye melkespreng. Og til den prisen har jeg mange og kan skifte hver dag. Dette er nødvendig da de fort lukter sur melk...

Hilsen nybakt mor!

Skrevet

det lurer jeg også på, var en runde i dag, spar kjøp sine var gode og billige, men de går kun til D, å det bruker jeg nå, skal jo helst kjøpe en str el to større...... noen som vet hvor jeg finner det?? noen som vet om HM har større?må reise ett stykke isåfall å kjedelig med bom tur hvis de ikke har.greit å ha ting i orden snart da det er 22 dager igjen til termin.

Skrevet

Change har gode og ikke så dyre.. Har jeg blitt fortalt..

Skrevet

Har kjøpt to Triumph Mamabel (en soft og en comfort). Disse fås også kjøpt på nettet www.timarco.no (eller .se ?). Kostet rundt 250-300?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...