moki, har fått sin prinsesse! Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Har vært på Ahus i dag og ble strippet av jordmor der, hadde da 2 cm lang , men myk livmorhals. Og 2 cm åpning! Så hun røsket bra der nede, det kjente jeg veldig godt.... etterpå kom det litt blodslim, og jeg har hatt regelmessige tak mellom 5-10 min. Noen med erfaringer fra stripping her? Flott om dere vil fortelle hva som skjedde etterpå og hvor lang tid det tok før dere var i fødsel... Har allerede fått overtidstime på sykehuset om 1 uke, for vurdering av igangsettelse. da er jeg hele 14 dager over.... Takker for alle svar:)
moki, har fått sin prinsesse! Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 12. februar 2008 ønsker fortsatt svar, er rimelig utålmodig nå 1 uke på overtid:))
moki, har fått sin prinsesse! Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2008 får vel dytte litt da..... er et evig aktuelt tema, selv om jeg vet det stadig blir tatt opp!
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 jeg ble strippet på fredag, og natt til lørdag var jeg på vei til sykehuset med 5min mellom riene, men tror du ikke at det stoppet opp!?? Så nå sitter jeg her, drit lei etter masse maserier (som hele tiden gir meg falske forhåpninger) og har nesten sluttet å tro på at babyen noen gang kommer.. Håper strippingen har bedre effekt på deg enn meg.. jeg ville bare si ifra hva som skjedde med meg, siden det er så utrolig lett å få falske forhåpninger etter stripping..
moki, har fått sin prinsesse! Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. februar 2008 Uff ikke bra! Hatt masse maserier denn gangen ,og er utrolig lei av det... Håper ikke det er det som nå skjer! Satser på at vi snart er igang begge to da... takk for svar foresten!
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #6 Skrevet 12. februar 2008 Ja, jeg krysser fingrene for oss begge tror nok det er større sjans for at det skjer noe med deg da, siden du er på overtid Lykke til!
tudeluuu Skrevet 12. februar 2008 #7 Skrevet 12. februar 2008 ble også strippet i går. myk livmorhals, 2 cm åpning. satt med rier med 5 min mellomrom, men de ble ikke sterkere. Holdt på sånn i 4-5 timer, og var igrunn på vei til sykehuset jeg og, men så stoppet det opp, og jeg hadde meg en fin natts søvn! typisk kjedelig! blir satt i gang i morgen jeg da, men ville helst at det skulle skje noe av seg selv.. tvilsomt at det skjer nå da
♥Tullerusk♥ Skrevet 12. februar 2008 #8 Skrevet 12. februar 2008 Jeg ble strippet med første mann...Hadde rier løpet av natta og fikk gutten før midnatt dagen etter...Så det var tydlig at jeg var da moden og klar=o) Men det kan gå begge veiene da. Men høres lovende ut at du har tak nå da..Men kan en til to dager, kanskje... Krysser fingrene for at du har lille baby hos deg i morgen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå