Elinemor1 Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Va på Obs i dag, å dær hadde dæm satt opp NAN 2 (500 ml) tell 24,90!! Dro på Rema å dær kosta de fortsatt 20,-..Syns den forskjellen e ganske drøy....
~sjiraff~ Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Tror neppe noen blir ruinert av en slik prisforskjell. Det er vel en kjent sak at Rema 1000 er vesntlig billigere enn Obs?
Elinemor1 Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2008 Næi, ruinert blir jo ingen..hehe..men obs har satt den opp 2,- sia forrige uka..Æ blir bare så rystet over at det skal være sånn forskjell..Ikkje at æ egentli bryr mæ, hadde dæm hatt mer på obs, så hadde æ nok helt sikkert kjøpt det dær..flire..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå