Gå til innhold

5 kr i prisforskjell!!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Va på Obs i dag, å dær hadde dæm satt opp NAN 2 (500 ml) tell 24,90!! Dro på Rema å dær kosta de fortsatt 20,-..Syns den forskjellen e ganske drøy....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror neppe noen blir ruinert av en slik prisforskjell. Det er vel en kjent sak at Rema 1000 er vesntlig billigere enn Obs?

Skrevet

Næi, ruinert blir jo ingen..hehe..men obs har satt den opp 2,- sia forrige uka..Æ blir bare så rystet over at det skal være sånn forskjell..Ikkje at æ egentli bryr mæ, hadde dæm hatt mer på obs, så hadde æ nok helt sikkert kjøpt det dær..flire..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...