anette1982 Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Jeg lurer på om jeg skal ha lammeskinnspose eller voksipose. Har stor bagvogn, så plass er det nok av. Noen tips???? Håper på mange svar.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 jeg har kjøpt lammy xl pose, og er veldig fornøyd med den..
lille sprelle Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Er sistemann i gjengen som skal få barn og alle har anbefalt meg voksipose. Det passer også glimrende for oss turfolk!
Gjest mphs Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 Vi bruket voksiposen til første og skal bruke den nå også. Syns den har vært veldig grei.
mastermind Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 Lilleprinsen har fått en ny nå som heter artländer. har kjøpt denne, og tror jeg blir veldig fornøyd. dunpose med utrolig god kvalitet, skinn i bunn som kan tas ut om man vil, posen kan utvides i bredden og åpnes i bunnen for skitne sko. se lilleprinsen.no
Mamma05&08 Skrevet 12. februar 2008 #6 Skrevet 12. februar 2008 Simo har fått en ny fantastisk pose, syns jeg da, har ikke kjøpt den men lurer på Den kan taes av i bunnen når barnet blir så stort, pluss at den har skjulte "armer"... supert når barnet blir så stor at det kan sitte!!!! Syns det var helt suverent, da dette plaget meg litt med voksiposen, at hun ble så åpen når hun ville ha armene utenfor posen!!Nå bor vi i nord-norge hvor vi har vær, så kjekt med noe ekstrautstyr i posene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå