Gå til innhold

Når kan man begynne å trene etter keisersnitt???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg måååå komme i form snart:)Men,vil vente for å ikke få noen plager senere...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter på denne!

Hvor lenge siden ks ditt? 5 uker siden her.. Lyst til å komme i form igjen,rir bla og det savner jeg virkelig! De sier jo at man skal vente 6 uker med å løfte tunge ting da.. Vil tro kanskje noe sånt ang trening og?

Er det forresten normalt å være øm i magen rundt såret 5 uker etter(vondt når jeg trykker på magen)?

Skrevet

Jeg fikk beskjed av legen min om å vente 3 mnd før jeg begynte å gjøre mageøvelser. Ellers er det jo ikke noe i veien for å gå tur eller annen lett trim.

Tror du kan regne med å være øm og hoven en god stund til, det er et stort inngrep og trenger lang tid på å heles! Jeg har hatt to ks, og denne gangen er jeg hoven fortsatt etter 4,5 mnd... det gikk fortere sist.

Skrevet

Ser på nicket ditt at du har født. Men du skriver jo at du har hatt KS?

Hva stemmer liksom?

Skrevet

Uffda,ser ut som at jeg må smøre meg med tålmodighet da :(

(Hatt hastesnitt,så det var ikke planlagt ks..æsj..)

Skrevet

I alle dager, Anonym kl 17:25: skjønner at du er ute etter å være uenig. Hva slags detaljpirk er det du driver med?

Ganske vanlig å omtale ks som fødsel når man refererer til når man fikk barn. Helt naturlig for meg og å si "Da Gullet ble født" selv om jeg har tatt ks. For de blir jo født når de kommer ut ved ks og.

Skrevet

Tusen takk lillemamsen,trodde kanskje barnet ble født uansett jeg,gir opp sånne som bare er ute etter å krangle...

Ja,da er det vel bare å smøre seg med tålmodighet,er fortsatt øm og sår,har heller ikke fått tilbake følelsene rundt snittet enda,men de kommer vel kanskje etter hvert...:)

Skrevet

Hei igjen

Har også, som nevt over, hørt at man bør vente tre mnd før man begynner å trene magemusklene etter ks.

Har gått nesten fem siden mitt, og jeg har først nå begynt å få overskudd til å begynne å tenke på trening :)

Begynner å få igjen følelsen i huden rundt arret nå, ikke helt som før, men på god vei.

Skrevet

Er akkurat en mnd siden jeg tok keisersnitt,så da er det vel bare å vente:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...