Fruktis¤Adele 2 år¤ Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Jeg måååå komme i form snart:)Men,vil vente for å ikke få noen plager senere...
ann-k 82 Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Dytter på denne! Hvor lenge siden ks ditt? 5 uker siden her.. Lyst til å komme i form igjen,rir bla og det savner jeg virkelig! De sier jo at man skal vente 6 uker med å løfte tunge ting da.. Vil tro kanskje noe sånt ang trening og? Er det forresten normalt å være øm i magen rundt såret 5 uker etter(vondt når jeg trykker på magen)?
pnillan Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Jeg fikk beskjed av legen min om å vente 3 mnd før jeg begynte å gjøre mageøvelser. Ellers er det jo ikke noe i veien for å gå tur eller annen lett trim. Tror du kan regne med å være øm og hoven en god stund til, det er et stort inngrep og trenger lang tid på å heles! Jeg har hatt to ks, og denne gangen er jeg hoven fortsatt etter 4,5 mnd... det gikk fortere sist.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 Ser på nicket ditt at du har født. Men du skriver jo at du har hatt KS? Hva stemmer liksom?
ann-k 82 Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 Uffda,ser ut som at jeg må smøre meg med tålmodighet da (Hatt hastesnitt,så det var ikke planlagt ks..æsj..)
LilleMamsen Skrevet 12. februar 2008 #6 Skrevet 12. februar 2008 I alle dager, Anonym kl 17:25: skjønner at du er ute etter å være uenig. Hva slags detaljpirk er det du driver med? Ganske vanlig å omtale ks som fødsel når man refererer til når man fikk barn. Helt naturlig for meg og å si "Da Gullet ble født" selv om jeg har tatt ks. For de blir jo født når de kommer ut ved ks og.
Fruktis¤Adele 2 år¤ Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. februar 2008 Tusen takk lillemamsen,trodde kanskje barnet ble født uansett jeg,gir opp sånne som bare er ute etter å krangle... Ja,da er det vel bare å smøre seg med tålmodighet,er fortsatt øm og sår,har heller ikke fått tilbake følelsene rundt snittet enda,men de kommer vel kanskje etter hvert...
LilleMamsen Skrevet 12. februar 2008 #8 Skrevet 12. februar 2008 Hei igjen Har også, som nevt over, hørt at man bør vente tre mnd før man begynner å trene magemusklene etter ks. Har gått nesten fem siden mitt, og jeg har først nå begynt å få overskudd til å begynne å tenke på trening Begynner å få igjen følelsen i huden rundt arret nå, ikke helt som før, men på god vei.
Fruktis¤Adele 2 år¤ Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 12. februar 2008 Er akkurat en mnd siden jeg tok keisersnitt,så da er det vel bare å vente:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå