wennis Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Eller kan det "hoppe ut igjen"? Var hos legen min i dag, og han sa at det ikke var tale om at hodet var festa. Jordmor har skrevet i papirene mine at det er det den 31/1. Noen andre som har fått motstridende meldinger om dette? Er litt skummelt, for babyen ligger og kikker feil vel (stjernekikker - sett på UL 28/1). Hadde hodet vært festa (satser nå på at det ikke er det likevel) så skulle jeg vært til ny samtale på Ullevål for vurdering av snuing/ks (trange bekken i familien)... Jordmor vet jo dette, likevel gjorde hun ikke noe med det:-( Æsj - utrygg!
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Min lege skriver bare ? på leie, sier han ikke klarer å kjenne om det er hodeleie, og hvertfall ikke festet... Har hadde hodeleie siden uke 33, men ikke festet enda.
2+1=gøy* Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Søstra mi opplevde at legen sa at hodet var festa. Da vannet gikk og hun kom på sykehuset, sa de at det ikke var festa likevel. Da hun var gravid med nr 2 og den samme legen sa at hodet hadde festa seg igjen, stolte hun ikke på det. Da vannet gikk, la hun seg ned slik man skal dersom hodet ikke har festa seg. Det var bra, for på sykehuset sa de nok en gang at hodet ikke var festa.
inakvad Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 Hodet kan hoppe ut igjen, men det er mest vanlig hvis man har født før
wennis Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. februar 2008 Så det kan hoppe ut igjen ja hm Jeg har gjort noen øvelser jeg fant på ei amerikansk jordmorside, så kan være at jeg har hjulpet litt til... Blei bare så irritert på jordmora - hun har rota med så mye annet også. arg...
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 12. februar 2008 #6 Skrevet 12. februar 2008 Er vel litt tidlig at det skulle ha festet seg i uke 31? Står at det normalt skjer etter uke 36. Er i uke 37 nå jeg, og fikk vite i dag at det har festet seg!
wennis Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 13. februar 2008 Er 38+4 jeg da:-) Var den 31 januar hun sa det var festa:-) I dag tror jeg jammen hun har snudd litt på seg, så krysser fingrene for at det blir en normal fødsel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå