Gå til innhold

mange der ikke har lappen???

Anbefalte innlegg

Skrevet

virker som der er flere.

-Har akkurat tatt lappen, men troedde før det at jeg var den eneste uten :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke lappen, var nesten ferdig når jeg gikk gravid med nr 2. Men fikk så kraftig bekkenløsning at jeg ikke turte mer (mistet følelsen i beina innimellom) også flyttet vi....

Og ikke har mannen min lappen heler! Klarer oss helt fint uten egentlig.

Men jeg har tenkt å kjøre opp om ikke så lenge,sånn at vi ikke er avhengig av alle andre når vi er nordover på ferie. Både mine foreldre og svigers bor i gokk....

Skrevet

Jeg har ikke men når jeg så tråden din kom jeg på hva jeg skulle ordne fortest mulig.

Så nå har jeg meldt meg på intensivkurs, teoriprøven og oppkjøring:)

(det gikk fort!)

Så om ca 2-3 uker kan jeg si at jeg HAR lappen!*stolt*

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Jeg regner med å ha lappen innen et par måneder, holder på med timer nå...

Sambo har hatt lappen siden han var 18, og vi hadde nok hatt store problemer med å få hverdagen til å fungere på en effektiv måte uten bilen. Blir enda lettere når jeg blir ferdig.

Skrevet

Jeg er snart 30år og 3barns mamma med hus på "landet", på tide å få ræva i gir her og få kjørt opp før høsten og barnehagestart :-S Tidligere bodde jeg i gangavstand til barnehage, skole og butikk...men det gjør jeg ikke nå...Hater å kjøre bil ,men får lære meg å like det.

Skrevet

Jeg har heller ikke lappen, men holder på;) Hadde aldri trodd at jeg kom til å få ræva i gir, men den jenta her slutter aldri å sjokkere! :D Hehe.. Håper jeg har kommet et veldig godt stykke på vei innen terminen som er 20 mars..

Skrevet

Heisan!!:)

Hvilken kjøreskole er det som har intensivkurs?? Jeg har heller ikke lappen skjønner du,skulle så ABSOLUTT hatt den assa,litt tungvint med baby å ikke lappen,..Men bor ganske så sentralt da!

Skrevet

3er`n i Drammen.

De er pittesmå og har hele 4 kjørelærere. Vet ikke om noen andre annet enn den superdyre som man reiser på hotell man får opp når man googler...

Skrevet

Okay...Drammen ja,hehe,bor på jessheim jeg så det blir hakket LANGT unna liksom!:)hehe.... Hva heter den superdyre da?

Skrevet

tillab ™ venter liten

er det mulig å ta lappen på bare 2-3 uker??? synes det hørtes veldig fort ut :)

som regel så er det vente tid på oppkjøring og man må jo ha klart både teoriprøven på skolen og biltilsynet....

Skrevet

Nå fikk jeg et lite backflash her :-) Hadde faktisk all kjøreopplæringa mi med 3`ern i Drammen.. Hadde det gøy på kjøreopplæringa der, og det var iallefall sinnsykt gode biler å kjøre der :-) Men det er nesten 8 år siden da.. Fysj, som tiden flyr.

Skrevet

Det er ventetid på det, derfor jeg har meldt meg opp med en gang.

Har ikke fått svar i dag på hvor snart kjøreskolen har tid til oppstart heller. Men når man starter tar det ca 14 dager.

Og jeg håper (krysse tottelitter) at det blir snarest mulig. Biltilsynet her er utrolig nok ganske effektive og har ikke så lang ventitd som mange andre steder i landet. (visstnok, får se da!)

Skrevet

tillab ™ venter liten

Så bra at du kommer igang :-)

Jeg tok lappen i Drammen, der har blitt lengere ventetid, end der var før. Tror der var 4 - 6 uker.

-men kanskje skolen bestiller timer på forhån`d??

Lykke til

-anbefaler dig

www.teoritentamen.no

Skrevet

har ikke lappen... vet ikke om jeg tør å ta den heller.... ;)

Skrevet

jeg har ikke lappen....

Skrevet

har den ikke .....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...