stratosen_er mamma_ Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Har vært litt småkvalm og brekka meg litt tidligere i sv.skapet...men har de siste to dagene kasta opp frokosten igjen...uff synes dette er såå kjedelig...trodde liksom d "verste" skulle vere over nå...har lett hodepine og så mistenker at d er litt migrene her...sist jeg kasta opp var det migreneanfall så kan jeg vere en lett grad av at jeg har nå også...hmmm noen andre som har d sånn...?? er forresten 13+3 i dag... lykke til alle sammen.. (er vel bare et godt tegn at jeg merker d på kroppen men....)
Nordlyspar♥ Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Begynte å kaste opp MYE, fra uke 11-12 og utover... fikk diagnosen hyper remesis... gikk ned 8 kg... begynte på postafen, og det har bedret seg.. nå har jeg lagt på meg 1,2 kg og kjenner jeg begynner å få litt mere energi om dagene...
pusi og lille pusi:) Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 æ ble dåli å bynte å kaste opp når va 15 uke på vei... ikke spesielt plaga me d før den ti... e ennå litt plaga, kaste ikke opp lenger... e 18 uke på vei i mårra...
Makko med to små gutter Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 uff dette ser ikke bra ut! Jeg begynte å kaste opp sist uke når jeg var i uke 13. Har vært drit kvalm siden romjula, men ikke kasta opp. Men kvalmen er blitt endel bedre, men jeg spyr :-(
stratosen_er mamma_ Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. februar 2008 jeg synes vertfall det er fryktelig slitsomt...føles som hele mageinnholdet snurrer rundt og kommer opp igjen...helt sånn plutselig nesten... er verst morningene men har også merka d litt på kvelden... håper det blir bedre menmen...hva gjør man ikke for den lille:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå