Gå til innhold

andre som nettopp har begynt å kaste opp??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært litt småkvalm og brekka meg litt tidligere i sv.skapet...men har de siste to dagene kasta opp frokosten igjen...uff synes dette er såå kjedelig...trodde liksom d "verste" skulle vere over nå...har lett hodepine og så mistenker at d er litt migrene her...sist jeg kasta opp var det migreneanfall så kan jeg vere en lett grad av at jeg har nå også...hmmm

noen andre som har d sånn...??

er forresten 13+3 i dag...

lykke til alle sammen..

(er vel bare et godt tegn at jeg merker d på kroppen men....)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynte å kaste opp MYE, fra uke 11-12 og utover... fikk diagnosen hyper remesis... gikk ned 8 kg... begynte på postafen, og det har bedret seg.. nå har jeg lagt på meg 1,2 kg og kjenner jeg begynner å få litt mere energi om dagene...

Skrevet

æ ble dåli å bynte å kaste opp når va 15 uke på vei... ikke spesielt plaga me d før den ti... e ennå litt plaga, kaste ikke opp lenger... e 18 uke på vei i mårra...

Skrevet

uff dette ser ikke bra ut!

Jeg begynte å kaste opp sist uke når jeg var i uke 13. Har vært drit kvalm siden romjula, men ikke kasta opp. Men kvalmen er blitt endel bedre, men jeg spyr :-(

Skrevet

jeg synes vertfall det er fryktelig slitsomt...føles som hele mageinnholdet snurrer rundt og kommer opp igjen...helt sånn plutselig nesten...

er verst morningene men har også merka d litt på kvelden...

håper det blir bedre menmen...hva gjør man ikke for den lille:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...