sjømann Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Var hos legen i går pga innfluensa og tok en graviditetstest med det samme. Testen ble negativ men jeg har fortsatt vondt i brystene(forstørret område rundt brystvortene også) skal ikke ha mensen før om noen dager. kan det hende at jeg er gravid alikevel? Har også vont i området rundt venstre eggstokk hver gang jeg setter meg og hver gang det går luft forbi. noe det gjør ofte fortiden...
kei80 Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Hvis det var urinprøve de tok er det jo muligheter for at hcg nivået ditt er for lavt til å vise noe utslag ennå..Jeg ville testet meg på ikm dato.Lykke til!
♥Cherrypie♥ Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 ja om d var en hcg urin prøve var d nok litt tidlig bare:-) Prøve å teste igjen på ikm eller dagen etter på morningen:) fortell da:) lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå