Gå til innhold

Negativ test hos legen:(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos legen i går pga innfluensa og tok en graviditetstest med det samme. Testen ble negativ men jeg har fortsatt vondt i brystene(forstørret område rundt brystvortene også) skal ikke ha mensen før om noen dager. kan det hende at jeg er gravid alikevel? Har også vont i området rundt venstre eggstokk hver gang jeg setter meg og hver gang det går luft forbi. noe det gjør ofte fortiden...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det var urinprøve de tok er det jo muligheter for at hcg nivået ditt er for lavt til å vise noe utslag ennå..Jeg ville testet meg på ikm dato.Lykke til! :)

Skrevet

ja om d var en hcg urin prøve var d nok litt tidlig bare:-)

Prøve å teste igjen på ikm eller dagen etter på morningen:) fortell da:) lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...