Gå til innhold

Hvilken olje o.l. kjøper dere til babyen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal på apoteket å kjøpe Babyline produktene til tulla mi... er sååå mange her inne som anbefaler det...

Skrevet

Ingen. Har bare brukt babyline shampo og bad til mini. Han har ikke så mye hår da, vasker det ikke hver gang, og bad-en bruker vi av og til, han syns det er gøy med skum nå, brukte det ikke før han var 10 mnd ca. Best med vann syns jeg:)

Skrevet

Samme her, Babyline har vunnet alle produkttestene til TV2 Hjelper deg!:)

Skrevet

Jeg sluttet å bruke babyline pga av en test som var negativ...hm....! desverre husker jeg ikke hvor og når den testen ble tatt. ( skal se om jeg finner noe på nettet) ta det med en klype salt;)

men jeg bruker i allefall nå den nye serien til coop. Anglamark for den kom BRA ut i den siste testen. Jeg bruker den selv også for jeg har så sart hud. Dattera mi har atopisk eksem, å denne er utmerket;) ellers så finnes det jo dyrere gode produkter på apoteket. A-derma har jeg brukt en del til dattera mi;)

Skrevet

mulig jeg tok helt feil...men kanskje babyline har hatt en solkrem som har fått negativ i test.! eller at tulla mi ikke tålte den, enda den var bra!

prøvde å finne frem i testene, men ser jo ut som babyline er supert!!!! i hvertfall i innhold osv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...