Gjest Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Jeg skal på apoteket å kjøpe Babyline produktene til tulla mi... er sååå mange her inne som anbefaler det...
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Ingen. Har bare brukt babyline shampo og bad til mini. Han har ikke så mye hår da, vasker det ikke hver gang, og bad-en bruker vi av og til, han syns det er gøy med skum nå, brukte det ikke før han var 10 mnd ca. Best med vann syns jeg:)
HelenFlores Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 Samme her, Babyline har vunnet alle produkttestene til TV2 Hjelper deg!
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 Jeg sluttet å bruke babyline pga av en test som var negativ...hm....! desverre husker jeg ikke hvor og når den testen ble tatt. ( skal se om jeg finner noe på nettet) ta det med en klype salt;) men jeg bruker i allefall nå den nye serien til coop. Anglamark for den kom BRA ut i den siste testen. Jeg bruker den selv også for jeg har så sart hud. Dattera mi har atopisk eksem, å denne er utmerket;) ellers så finnes det jo dyrere gode produkter på apoteket. A-derma har jeg brukt en del til dattera mi;)
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #6 Skrevet 12. februar 2008 mulig jeg tok helt feil...men kanskje babyline har hatt en solkrem som har fått negativ i test.! eller at tulla mi ikke tålte den, enda den var bra! prøvde å finne frem i testene, men ser jo ut som babyline er supert!!!! i hvertfall i innhold osv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå