~La luna~ Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Som feks vannkopper,og diverse andre jeg ikke husker navnet på.. Min sønn som fyller 6 år i høst, har aldri hatt noen av disse vanlige sykdommene.. Men så sa plutselig ei venninne "ååhh.. stakkars han da, kommer jo til å få de i skolealder, og da er som regel mye verrre!!" Noen som har erfaringer med det? Skjønner jo at barna ikke måå få feks vannkopper, men .. han har vært utsatt for det flere ganger også, både det og brannkopper har gått i barnehagen. men skulle jo neste ønske han fikk de man blir ferdig med etter en gang nå, istedet for i skolealder... :S hm.. mye bekymringer gitt )
blittmamma07 Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 det er vel kun vannkopper de får nå. er de ikke vaksinert mot resten ? Mi jente fikk vannkopper når hun var 9 og det gikk greit det. Er enig i at det er fint å bli ferdige med det men man kan jo ike gi barna sine sykdommer. Blir de smittet så blir de smittet. Så ikke bekymre deg du!
Lekamøia Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Det er bare vannkopper du bør tenke på. Jeg hadde det i voksen alder og ble ganske så syk i et par uker. Lille vennen hadde det når han var 4. Han hadde noen få prikker/blemmer som klødde litt og var ellers helt frisk. Ingen feber. Det sies at det er værre å få det i voksen alder, men jeg har aldri hørt at det er værre å få det i skolealder. Trodde bare det var best å få det så lenge de er barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå