Gjest Sekretøsa Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Sender deg en pm når jeg er tilbake igjen fra bhg )
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Wops, glemte at jeg skal på Ikea med ungene.. MEN, det hørtes bra ut, med ekse og plast og slikt, så jeg går for det altså
Under den hvite bro Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 jeg har tømt vi snakkes om litt skal hente kidsa i bhg..her jeg og...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå