Bærta å babyn Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 fordi pappa, storesøster og storebror dro avgårde på snøscooter... tidli krøkes? han er bare 8 mnd...
HønePøne, Lillemann og Tuppa Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 har en på 2 jeg, som bare elsker og kjøre scooter... kjører selvfølgelig ikke alene, men blir pottesur om han ikke får være med... he he... nå har vi fortalt han at vi skal på hytta i helga, og han gleder seg velig!! skal tidlig krøkes ja!! he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå