Gå til innhold

ååå idag hadde vi noe kjempegodt til middag

Anbefalte innlegg

Skrevet

steikte kjøttdeig og en stor løk. kryddret med salt og pepper. en pakke matfløte og smakte til med tomatpure. har lest oppskriften her tidligere, og dette må dere prøve jenter. nydelig. min ny favoritt rett=)

Videoannonse
Annonse
Gjest Mylian er Mambo-Mamma
Skrevet

høres ut som familieretten vår.. men vi har i vegeta og bruker karbonadedeig istedet.. + kapers :D det burde du prøve.. dritdigg

Skrevet

Kombinasjonen fløte og tomatpuré fungerer underlig godt til mye. Prøv deg på laksegryter etc. med det samme.

Skrevet

Ikke rart att reductil er en bestselger:-)

Skrevet

hva er vegata og kapers?? :S

Skrevet

Pastaskruer. så nydelig, og lettvindt. ungene elsket det.

Gjest Mylian er Mambo-Mamma
Skrevet

Kapers er et must til denne retten.

Vegeta er et kroatisk krydder ;-)

Du får komme på middag da Anonym!! Er så sjeldent mannen min er hjemme til middag at jeg trenger litt selskap!

Skrevet

Ikke rart at unger er feilernært i dagens samfunn:-)

Skrevet

????????????? Takk for tipset, men følte du behov for å være anonym, siden du la denne her? Hehe... en middagstråd på krangle, nå står ikke verden til påske...... :)

Skrevet

hvis du i tilegg putter i hvitløk, sjampinjonger, peppermix, litt soyasaus,og jevner det hele med litt maizena jevner så blir det enda bedre.

Skrevet

Svenskenes livrett: Køttfærsås och spagetti!!!

Skrevet

Med en boks sjampinjong, eller ferk og litt oregano blir det enda bedre. Også ha spagetti eller annen pasta til. Den er knallgod! Verdens beste pastasaus!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...