muttepus Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 nei, da kom TR og ingen spire denne pp heller... selv om jeg vet hvor liten sjanse det er for å bli gravid så blir jeg utrolig skuffet hver mnd det ikke klaffer... Håper så inderlig at det nærmer seg vår tur...!!!
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Huff, tro meg jeg vett hvordan du har det!!!!!!!!!!! Tanta meldt antydning til ankomst her i dag også, og jeg er så vanvittig superskuffa! Hadde en positiv feeling denne gangen, men neida!!! Så da tusler jeg med halen mellom bena over i 9 pp, med ustabil syklus, og et kjempesavn etter spiren vi mistet for noen måneder siden =( Men, vi må ikke gi opp håpet! Det lille nurket vi venter på fortjener at vi ikke gir opp Så stå på kjære du, en dag tror jeg ventingen betaler seg Hvor lenge har dere prøvd forresten? Trøsteklem fra meg til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå