Gå til innhold

Tips til fest

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har leid lokale og skal feire 40 og 30 års dag. Det er den helga påsken begynner. Så tenkte å pynte med gult. Noen forslag? gule servietter, lys, etc? Trenger noen kule iddeer, mest gule ballonger, bare gule ballonger, eller blandet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke så flink på sånt men da vi giftet oss leide vi lokale som vi pyntet selv. Et tips er å huske å pynte doen og.....alle kommenteret det at vi hadde pyntet doen med rød hjertesåpe og rød håndhånkle.

Bare pass på at det ikke blir for mye gult. Hvis du har gule lys, blomster og servietter så hadde jeg blandet ballong fargene.

Skrevet

Masse gule tulipaner på bord, gavebord, bordet med velkomstdringker osv.

Hvis du skal ha gule lys, så kjøp av den lange, matte typen. De synes i alle fall jeg er finest :)

Hvis dere skal ha duker, ville jeg har valgt å bruke hvite duker, og heller bare ha pynten/tilbehøret gult.

Du kan bruke gul kartong og klippe ut eggeformede eller tulipanformede bordkort :) Eller bruk ferdigmalte påskeegg som bordkort.

Hvis du skal bruke gule ballonger ville jeg valgt bare gule.

Ha en fin fest :)

Skrevet

Ville kanskje hatt gule tulipaner (hehe, med grønne blader!!), gule servietter, gule lys og hatt gule og noen grønne ballonger.... For å ta igjen det grønne fra blomsterbukettene? Bare en tanke....

Kul idè å pynte dassen =)

Hvit duk med en smal gul løper over. Kjøp metervare på sånn hobbyforretning.

Skrevet

Ville kanskje tatt noen gule og noen hvite ballonger...

Ellers er jo gult og lime fint sammen, men kanskje litt "ut" Kunna valgt gult sammen med en lit mørkere grønnfarge, kanskje...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...