Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Jeg bor i England og har en dagmamma til 4 aaringen min. Hun tar ham paa foerskolen og henter ham igjen. Resten av dagen er han hos henne. Jeg maa si jeg har vaert bekymret fra foerste stund. Av og til ser jeg henne med opp til 9 barn langs veien alene! Soennene min liker henne ikke, og hun bruker noksaa grov disiplinering. Soennen min er engstelig av seg, og det er det ikke tid til. Hvis han ikke tar av seg yttertoeyet faar han bare sitte paa nederste trappetrinn i gangen aa vente paa mamma. Av og til har han sittet der i 2 timer med alt yttertoeyet paa! Hun leker ikke med barna, men har alle paa et bittelite rom. Hver dag naar vi henter barna er det alltid en av foreldrene som faar et sukk og en liten overhoevling over hvor slemme barna er. Min soenn har fatt en del medfart fordi han sier rett ut at han ikke liker henne. Vi har naa sagt henne opp etter at hun spredte usanne rykter om at soennen min hadde orm, saa var det autisme! Jeg har faktisk tatt med barnet mitt til legen som tilbakeviste dette paa det sterkeste. Boer jeg ha et ord med kommunen som anbefaler henne og averterer for henne? Jeg har sett henne vaere brutal mot et annet barn som falt og slo seg. Det var ikke mye troest aa faa for aa si det slik. Noen raad?
mamman-t-småpian Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Huffa meg. Høres ikke ut som om hun skulle hatt barn hos seg i det hele tatt. Syns du absolutt bør si i fra. Hadde ikke du satt pris på å bli advart mot henne ? Stakkars barn som er stuck med henne. Godt at dere har tatt ut ungen deres. Lykke til videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå