Sjefsmegga Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Guttungen har vinterferie denne uka, men selfølgelig så har ikke pappan anledning til å ta seg fri så vi kan reise på hytta i uka..så plana var at vi skulle få til en tur i helga, nå ser det ut til at det skjærer seg også :-( Stakkars, ingen fjelltur denne ferien heller...jeg kan ikke reise alene med unga, ikke kjører jeg bil og det å reise å fjellet med 3 unger alene utgår jo. Her har snøen dratt igjen..så det går ikke å ta skitur her i nærheten heller.
Sivalur Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 I dette tilfellet synes jeg at pappaen skal ha dårlig samvittighet og ikke du. Hvorfor går det ikke til helgen, skyldes det igjen at pappas jobb er viktigere?
Tommage♀♂ Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Åh, nedtur! Vi skulle på hyttetur til fjells en påskeferie da vi var små, men så slet mamma diverse leddbånd i foten like før og turen ble avlyst. Da vikk vi videospiller i stedet, og vi ungene var like fornøyde;) Kan du ikke få med noen andre på hytta i helgen da?
Sjefsmegga Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. februar 2008 Jobb ja...og det er ikke bare bare å si nei til jobben heller...stort sett går det greit og han får stort sett fri når han vil, men nå var det krise...ingen andre som kan ta den turen. Så da må jeg tenke ut noe annet, ikke så lett å dra alene med 3 barn i badeland heller, men får høre med søsteren min om hun er ledig en dag og kan bli med meg. I morgen skal vi på by-tur, handle litt og spise pizza..så vi skal nok fylle dagene, men fjelltur og situr blir det da ikke desverre...og det er jo det som er vinterferie synes jeg...får vel se om vi får til noe en annen helg...tar ikke sjans på å vente til påske i hvertfall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå