Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Vi pleide å ha mye og ofte sex, og jeg likte særlig å bli tatt bakfra... Men, så skjedde det da - at én gang så traff han skikkelig dypt - som om han traff bunnen eller noe annet inni meg. En sinnsyk smerte bredte seg gjennom hele kroppen, som et elektrisk støt, og jeg hadde vondt i magen resten av dagen. I ettertid har tilsvarende skjedd et par ganger, ikke fult som kraftig heldigvis, men vondt nok. Etter dette ble jeg nesten redd for sex, og det er en hel rekke posisjoner jeg ikke lengre klarer å slappe av i fordi jeg er så redd for at det skal skje igjen. Er det noen andre som har opplevd dette, eller vet hva det kommer av - hvorfor gjør det så vondt? Hva er det som skjer? Er det normalt, noe man kan gjøre noe med eller? Takknemlig for svar!
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Stakkars deg. Hadde litt smerter etter fødsel nr 1 men ikke i nærheten av det du sier. Men her om dagen opplevde jeg at jeg begynnte å blø da han hadde bånna meg... Ikke bra. Trror livmora mi er lenger ned enn før..
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Jeg også har opplevd det noen ganger. Var hos gynekologen i forbindelse med celleprøver og nevnte dette. Hun mente kanskje det var en infeksjon av noe slag, så fikk penicillin, skal på kontroll i neste uke. Kan jo også sies at celleprøvene var skikkelig vondt og hadde også vondt i magen resten av dagen. Tror de tas i nærheten av hvor "bunnen" er...
Mammasin Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 Jeg har opplevd mer smerte etter fødselen i sånne situasjoner som du nevner. Tidligere var det deilig"vondt" men nå er det oftere mer smerte. Jeg har satt inn spiral etter fødselen og tror kanskje det kan være den..?
Miss L å di Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 Det jeg tror skjedde var at han traff livmortappen din. Det kan gjøre veldig vondt i magen etterpå også. Prøv stillinger der han ikke kommer så dypt inn..
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #6 Skrevet 26. februar 2008 Takk for tilbakemeldinger - bør nok ta dette opp med gynekologen for sikkerhetsskyld :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå