Gå til innhold

Klaaaage


Pfff

Anbefalte innlegg

Har så behov for å klaaaaaage! Er bare 6 dager igjen og jeg venter nr 2. Trodde helt sikker at jeg skulle føde hvertfall to uker før termin, men her går jeg og trøkker.

 

Er veldig klar på morgenen for å føde, men om kvelden når jeg skal legge meg blir jeg litt usikker. "Hva skal vi gjøre med sønnen vår, skal vi vekke han og levere han til svigermor eller gidder hun å komme bort hit midt på natta osv osv." Samboeren min sier alltid "Vi tar det som det kommer", men jeg er så oppsatt på å ha alt det praktiske klart. Det hadde liksom vært så mye bedre å dra til sykehuset når guttungen allerede er i barnehagen osv. hehehe

 

Jaja, da fikk jeg utløp for dagens lille sytesang. Vi syter fælt, vi gravide! Men det er ikke ofte det er så akseptert som nå, så vi får bare synge høyt så lenge det varer! hehehehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er så enig....måååå bare klage litte granne - bare litt...Har termin den 19. Har vært super fin form hele graviditeten men nå.... :(

Jeg føler meg så klar for å dra på sykehuset på dagen da er jeg jo i form, men er så innmari sliten på kvelden/natta...så da er jeg plutselig usikker. Ikke bare det - men jeg har blitt forskjølet...BLÆH..helt tett i nesen og enda mere sliten i ledd og muskler!!!! Hvor mange ganger skal man våkne på natten?????? Dårlig gjort..

Så ja klage må man få lov til nå ;)

 

(Vi har laget en avtale med nabo om der skulle skje noe på natten, da får de babycall til mamma kommer hjem til oss (de bor 10 min fra) så der skal jeg ikke klage da)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...