Gå til innhold

Babyluer.....

Myrsnipa-med1blå&2rosa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt to søte hvite luer som skal være med på føden, men jeg har kjøpt str 56.... Selv om babyen kan være over 50 cm og det er greit å ha str 56 i klærne, hvordan er det med hodet? Det er jo ikke så stort. Burde jeg ha lue til den første tiden i str 50 i stedet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I noen luer er de merket med cm rundt hode fremfor lengden til babyen.

De fleste babyer ligger på rundt omkring 35 cm når de blir født.

Skrevet

Hjelp hjelp hjelp...håper for din del ikke at ungen er 50 cm rundt hodet når den blir født... Jeg har luer i str 35 og 40 cm til den nyfødte... Ca 35 cm er rundt normalen...:=)

Skrevet

Så man finner luer med cm størrelse? Trodde bare de gikk ra 50 og opp jeg.... Sånn er det å være færsk i faget, eller jeg har jo ikke en gang begynnt! :) Takk for svar da...

Skrevet

Babyen min var 36 cm rundt hode og vi brukte en lue med str 56 fra H&M(en litt tykkere enn de tynneste). Den passet akkurat. Det er store forskjeller på luer rundt omkring... Alltid lurt å ha flere luer, ta med to-tre stk, så du er sikker på at den sitter godt :o)

Skrevet

Takk Lompa75 det skal jeg gjøre! :)

Lykke til videre med vårin! :)

Skrevet

De opererer med forskjellige luestørrelser. På noen går det etter cm rundt hodet, på andre går luestr etter cm på babyen. tror du ville sett det om luene dine var i str etter hodeomkrets...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...