semma Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Har en gutt på snart 6 og ei jente på snart 4 og en liten til på vei. Har sett en reklame på denne spesielle campingplassen utenfor Strømstad, og det ser midt i blinken ut! Men trenger å høre fra noen som har vært der! Når er det mest fordelaktig å være der osv? Vi kan gjerne dra en helg utenom skoleferie/sommerferie.
Ema73 - prøver 5 år (8 år) Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Har ikke vært der selv men søsteren min og hennes familie skryter hemningsløst av den. De sier den er veldig familie og barnevennlig. De har brukt å leie hytte der og da er de der i ca en uke i juli.
wollywella Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Nå har ikke jeg vært der på noen år, men sist jeg var der, var det kjempefint Har sovet i telt på sommer-sessongen, og vært der i hytte 2 ganger på vinteren, og hyttene er kjempefine! Fine badebasseng, relativt stort lekeland ved hyttene, og kort vei til sjøen. Anbefales
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 Har hytte i nærheten! Kjempe gøy for barn! Kan anbefales!!!
LivetErEnLek Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 Vi var der i sommer, bodde på hytte i kaptensbyn (rett ved siden av piratbyn), valgt denne da det var oppvaksmaskin i de hyttene, noe det ikke var i piratbyen. Kjempefint sted, ungene elsker det :-) Vi var der den første uka i juli. Klimaet er jo akkurat det samme som her hjemme (bor i vestfold), så ville nok ha satset på sommeren i alle fall.
Mayla;) Skrevet 12. februar 2008 #6 Skrevet 12. februar 2008 Vi har vært der mange ganger, og skal tilbake førstkommende helg. Er selvfølgelig best på sommeren, men er også en fin plass på vinteren. Vi har hatt hytte hver gang, i forskjellige "byer" men aldri i piratbyen fordi vi vil ha oppvaskmaskin og fryser. Kjempe fint der, anbefales!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå