Gå til innhold

Bra oppfølging av helsestasjonen! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp vært på første besøk på helsestasjonen,og jeg føler meg såå mye bedre! :) Vesla mi er ikke mer enn 3 uker gammel da. Men fikk veid og målt henne. Hun hadde vokst fint! Men hovedsaken til at vi var der,var pga meg. Og jeg er skikkelig imponert over at jeg skal få så bra oppfølging der. Og det var godt å snakke med noen som kunne fortelle meg at jeg var normal og alle følelsene i forbindelse med traumatisk og dramatisk fødsel var normale.. Jeg ville bare skryte litt av de jeg,synes som regel helsenorge bare får pepper.. Er så godt å møte folk som virkelig bryr seg! Jeg ble også satt ut når vi lå på sykehuset etter å ha født,hvor mye de brydde seg.. Så hurra for snille jordmødre, helsesøstre og barnepleiere! :) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ogsaa vaert superfornoyd med helsestasjonen, skikkelig hyggelige folk som bryr seg!

En stund etter fodsel bekymret jeg meg for at jeg fortsatt foelte meg saa innmari deprimert, og tok kontakt med helsesoester. Innen 24 timer var gaatt hadde jeg vaert inne til samtale og faatt time hos psykolog paa familiekontor. Det hjalp saa godt aa bli tatt paa alvor og alt ble raskt mye bedre!

Selve sykehuset var jeg ikke LIKE fornoyd med, bortsett fra en helt super ammehjelp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...