Gjest Lite nurk i magen :) Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Vet at dere ikke kan gi meg et svar som jordmor eller fødselslege, jeg spør for det i håp om at det finnes noen objektive mennesker der ute Alle svar mottas med stor takk Jeg har utvidet nyrebekken, det vil si at livmoren presser på den ene urinlederen slik at nyra ikke klarer å gjøre jobben sin og den utvider seg. Kort fortalt. Har blitt operert på grunn av dette i uke 28+, fikk da lagt inn et rør eller en stent som det heter i urinlederen. Etter dette har jeg hatt store smerter, klarer ikke sove, svetter, svimer av, kaster opp, svir under og etter vannlating, smerter i ryggen, murringer under det ene brystet, halsbrann osv. Klarer ikke glede meg over barnet sine spark slik jeg brukte å gjøre, siden han har sin ynglingstilling og sparker rett i røret. De har tatt utallige prøver av meg og har kommet frem til at jeg har blod, proteiner og hvite blodceller (heter det blodceller?) i urinen. Kirurgene mener at jeg ikke har noen form for infeksjoner, men at jeg reagerer kraftig og negativt på det røret. I tillegg har jeg angst.Føler meg ikke syk lengere og føler at jeg har kontroll på angsten. Nå begynner jeg å engste meg for fødselen i tillegg til alle smertene, klarer ikke miste kontrollen. Er 31+1 idag og vet ærlig talt ikke hvor lenge jeg klarer å gå slik.. Har hatt store smerter i over syv uker, hver dag og hver natt! Hva synes dere? Ble litt langt så tusen takk til alle som orket å lese dette.
Gjest Lite nurk i magen :) Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Glemte å skrive at jeg har gått på selexid og amoxillin siden uke 24, for å forhindre urinveisinfeksjon og nyrebekken betennelse..
Kulå Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Stakkars deg da. Men må beklage å si at jeg tror ikke du blir satt i gang så tidlig. Det er jo så mye komplikasjoner som kan skje med babyen hvis den blir født så tidlig. Men uansett må du få snakket med noen om angsten og så jeg tror nok at jordmor/lege kan "love" deg at du iallfall ikke må gå over. Uff, ble ikke så oppmuntrende dette, men jeg ønsker deg all lykke videre
Gjest Lite nurk i magen :) Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 Takk for svar. Tenkte å søke om å bli satt i gang etter uke 35 eller 37.. Vil jo ikke barnet noe vondt, så det er uaktuellt å bli satt i gang nå.
adelia*termin 18/10* Skrevet 12. februar 2008 #6 Skrevet 12. februar 2008 jeg hadde fått legen min til å henvise deg til en samtale på sykehuset der du skal føde.. Jeg var til flere slike samtaler i forrige svangerskap.. Jeg vil tippe at om det ikke er fare for din helse så vil de prøve å holde babyen i magen til uke 38. Men jeg er ingen lege så jeg ville pratet med de... Lykke til klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå