Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 hva syns dere om strikket tøy? ikke bare til å ha under dressen, men strikket bukse istedenfor jeans, strikkete kjoler ol. (til barn da) Er det fint, eller litt vel 70-talls?
ScaryMama Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Jeg liker det veldig godt, og er kjempe heldig som har både en mor og en svigermor som strikker masse fint til gutten:)
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 Jeg digger kule strikkeklær til småungen. Den nyeste i serien nå er julius serien. De eldre ungene ser helst at det er et kjent merke på lappen og ikke mormors hjemmelagde=)
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 Fikk akkurat http://www.garnstudio.com/lang/no/drops_oppskrift_oversikt.php?drops=b14 nr 14-4 I posten. Stemor har strikket. NYDELIG, gleder meg til å kle på skrollebolla
Solskinnsjenta Skrevet 12. februar 2008 #6 Skrevet 12. februar 2008 Så herlig! Hva vil du helst ha, anonym HI, masseproduserte klær som alle ungene på barselgruppen har, eller unike klær som bare ungen din har? Jeg syns det er kjempekult, luftig og godt med strikkede klær! Har akkurat strikket ferdig en nøstebarn selebukse. Gleder meg til å prøve den på gutten min
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #7 Skrevet 12. februar 2008 Kjempefint! Gensere og kjoler synes jeg er fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå