Gå til innhold

Er noen av dere over 30 år gamle?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller har jeg bare fått inntrykk av at dere aller er så unge? Føler meg til tider gammel her som 73-modell...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

73-modell er da enda ungt;). Men jeg skjønner hva du mener; jeg er 78-modell, rekker akkurat (med 1/2mnd) å få barn før jeg blir 30, men føler meg likevel gammel....

Skrevet

jeg er fra 75 og føler meg utrolig mye eldre enn mange her inne.

Skrevet

Jeg er 78 modell... Ble 30 i januar... Men skjønner hva du mener, jeg også har følt at jeg var så "gammel" i forhold til alle andre her...

Skrevet

Jeg er også 73-modell:-) Venter nr.3 i april. Jeg føler meg også litt gammel her inne.

Gjest Lenchen *fødeklar*
Skrevet

Jeg er 30 år, og venter jente nr 2. Fikk min første som 20 åring :)

Skrevet

Forresten...Er noen av dere førstegangsfødende?

Skrevet

Jeg er 77-modell så er passert 30... venter nr 2. Enig at det virker som det er mange unge her..

Skrevet

Jeg er 70-mod og venter nr 3 i april. Føler meg også til tider veldig gammel her inne..........

Skrevet

Fødd -74, fikk nr 1 i 2006 og nr 2 nå 15 månader senere. Føler meg ikke gammel. Perfekt alder å få barn for meg. Hadde ikke vært klar for 10 år siden. Samboern er fødd -70 og føler samme som meg.

Skrevet

Tror vi er ganske mange rundt/over 30 her. Er selv 31 og førstegangs og må bare legge til at jeg ikke føler meg gammel her.

30 er da ingenting å klage over, har aldri hatt det bedre enn nå jeg.

Så da er det herved slutt på å føle dere gamle, jenter!!

Skrevet

76 modell og føler meg litt voksen her inne ja. Venter nr 2.

Skrevet

Føler jeg begynner å dra på åra her inne ved enkelte anledninger.

Er født i 71 jeg da, og venter mitt fjerde barn.

Skrevet

Vet dere hva... Vi er da IKKE gamle. Veldig få som tror på meg når jeg sier at jeg er 30, så da holder jeg meg vel godt da...:=) Det er det viktigste... Og jeg vil i tillegg tro at de fleste her som er over 30 også har brukt 20 årene sine til utdanning og karriere...

Men det er jo ikke rart om vi tenker at hjelp vi er gamle...ihvertfall ikke jeg når jeg ser at folk er født i 88 o.l...:=)

Men alder er bare et tall!!! he he

Skrevet

Ja! Har også tenkt på det, når snittalderen på førstegangsfødende ligger rundt 30 (eller kanskje det bare er i Oslo), og så er det så mange unge her ... Ikke at det har så mye å si, man kan være like moden som 25 som 35, jeg synes bare det er litt merkelig. Kanskje vi over 30 bruker slike forum i mindre grad (utenom oss unntakene, da ;-)).

Skrevet

68-modell, førstegangs og absolutt ikke gammel! ;-)

Skrevet

77 modell og venter nr 2 =)

Skrevet

77-modell, venter førstemann, rekker det akkurat før jeg blir 31, og synes jeg er akkurat passe gammel til å få baby nå. Veldig glad jeg har fått meg en god utdannelse, jobbet endel år, reist og opplevd verden før jeg etablerer meg på denne måten....

Skrevet

71-mod ot førstegangs. Enig i at det kan se ut som om det er en aldri så liten forskjell i forhold til hvor man er i livet innpå her....... hehe

Skrevet

72 mod.. :-) 3. gangs -

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...