Gå til innhold

Faens bekken!!

Sessa ruger igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde litt plager sist, men denne gangen er det helt sykt. Kommer og går, men er stort sett litt vondt hele tiden og så smeller det til nå og da. Får gangsperre nå og da. Vil bare ligge på sofaen, men det er jo ikke så greit når man går hjemme med en på 18 mnd.

Kan noen ta det bort for meg, kanskje??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et godt råd, aktupunktur og fysioterapi...det holdt meg på fotene med nr 2....da jeg skylle ha nr 3 så gikk jeg kun til fysioterapaut..og ente opp med krykker...har på feelingen at hadde jeg gått til aktupunkur også tidlig da også så hadde jeg muligens sluppet billigere unna. Verdt et forsøk i hvertfall :-)

Skrevet

Ja, benytt deg av barnevakter om du kan. Det går jo over, men greit å ikke slite seg helt ut.

Kan se om ikke Thomas kan trylle det bort... ;)

Skrevet

Er ikke så greit å få barnevakt på dagtid, liksom... Men pappa'n tar henne jo når han kommer hjem fra jobb. Er ikke så flink til å ta hensyn til hva kroppen min prøver å si til meg så det gjør det ikke så mye bedre.

Jeg holder en knapp på at Thomas tryller det bort, jeg. ;)

Akupunktur har jeg liksom aldri trodd på, men kanskje jeg skal prøve likevel. Hvis det funker kan det jo hende jeg til og med tar det ved fødselen. ;)

Skrevet

Jeg fikk faktisk både aktupunktur, reikhealing og noe sonetarapi til en og samme terapaut. Hun er faktisk jordmor utdannet...fantastisk dame :-)

Jeg var selv svært skeptisk, men DESPERAT og var villig til å prøve alt som var for å få hjelp...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...