Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Hva kan jeg ta? Termin i morgen. er Zyrtec ok? Trenger reseptfritt og kjapt.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 ring legen, føden eller jordmor!! du må da ikke "stole" på oss helt vanlige her inne når det kommer til medisiner ol. de fleste har veldig forskjellig mening og oppfattelse om dette.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Graviditet/Amming: Overgang i placenta: Utilstrekkelig erfaring. Fordelen ved bruk av preparatet under svangerskap bør vurderes i forhold til mulig risiko. Overgang i morsmelk: Ukjent. Preparatet bør ikke brukes under amming.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 Ville ikke risikert det dette fant jeg på felleskatalogen
annina Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 Du kan ta Polaramin som er en "gammel" allergimedisin som man har mest erfaring med. Jeg er lege og har brukt den gjennom hele svangerskapet
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #6 Skrevet 12. februar 2008 Jeg har fått klarsignal av både lege og jordmor at jeg kan ta zyrtec gjennom hele graviditeten.
v0nnen ~ Skrevet 12. februar 2008 #7 Skrevet 12. februar 2008 Jeg har også brukt zyrtec gjennom hele graviditeten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå