Gå til innhold

Allergimedisin. Trenger svar fort!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan jeg ta? Termin i morgen. er Zyrtec ok? Trenger reseptfritt og kjapt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ring legen, føden eller jordmor!! du må da ikke "stole" på oss helt vanlige her inne når det kommer til medisiner ol. de fleste har veldig forskjellig mening og oppfattelse om dette.

Skrevet

Graviditet/Amming: Overgang i placenta: Utilstrekkelig erfaring. Fordelen ved bruk av preparatet under svangerskap bør vurderes i forhold til mulig risiko. Overgang i morsmelk: Ukjent. Preparatet bør ikke brukes under amming.

Skrevet

Ville ikke risikert det dette fant jeg på felleskatalogen

Skrevet

Du kan ta Polaramin som er en "gammel" allergimedisin som man har mest erfaring med. Jeg er lege og har brukt den gjennom hele svangerskapet :)

 

Skrevet

Jeg har fått klarsignal av både lege og jordmor at jeg kan ta zyrtec gjennom hele graviditeten.

 

 

Skrevet

Jeg har også brukt zyrtec gjennom hele graviditeten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...