Malin G. Spann Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 kan noen fortelle meg om noe som hjelper mot dette? har hatt litt hele svangerskapet, men nå er det helt gale!!! Pliiis, jeg er helt desperat!
Supermamm Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Prøv Gaviscon som du får på apoteket. Finnes både i flytende og tablettform. Tygga de tablettene sist jeg var gravid og det hjalp meg ihvertfall!
Gjest Lite nurk i magen :) Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Link tabletter funker også. Fåes på apotek.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 Igår var det så grusomt hos meg som jeg aldri har hatt før. Sikkert litt med hva jeg spiste.. Men Gaviscon tablettene fikset det på flekken...
LilleBanan blir storebror Skrevet 12. februar 2008 #6 Skrevet 12. februar 2008 Men de gaviscon tablettene smaker helt syyykt blæh! Link virker ikke på meg, vært mye plaget. Men det som har gjort susen her er melk! Det fjerner ikke halsbrannen helt men det lindrer nå. Men orker du de gaviscon tablettene så er vel det det beste. Ville holdt meg unna mandariner, soyasaus, gorbys pirog...etc...det blir det halsbrann av!
Fruen i huset Skrevet 12. februar 2008 #7 Skrevet 12. februar 2008 Hvis du er mye sur i magen må du IKKE drikke melk! Det har kun forbigående effekt, så blir det verre. Det som derimot hjelper er sitron/sitronvann. Motsatt av hva man skulle tro og hva vi lærte på skolen, men tro meg... Jeg har hatt magekatarr og vet at melk bare gjør vond verre ... Om det hjelper mot halsbrann vet jeg ikke, men jeg har begynt med sitronvann og er nå mindre plaget enn jeg var )
CB-BabyBoy Skrevet 12. februar 2008 #8 Skrevet 12. februar 2008 Jeg fikk tips av min JM om å prøve gulrøtter, så jeg tok en igår og det funket faktisk. Melk hjelper også selv om det er mer forbigående, men man kan jo ikke kurere det heller. For noen funker lovehearts, men andre fraråder det igjen. Har også hørt mandler, sitronvann og da disse apotekremediene. Tror det beste er å prøve seg litt frem, kan hende at love hearts er akkurat tingen for deg for eksempel! Jeg har også forsøkt apotekvarene, men de smaker jo som tapetlim. Når du er kvalm fra før av, er ikke det tingen.
velandre Skrevet 12. februar 2008 #9 Skrevet 12. februar 2008 love hearts:) funker som bare juling! å det hadde jeg ikke trodd på forhånd. så det anbefales virkelig! jeg bruker bare det når jeg har halsbrann. noe jeg har endel av nå.
Venezia 1 Skrevet 12. februar 2008 #10 Skrevet 12. februar 2008 Jeg syns gaviscon hjelper akkurat bare mens du har tyggetabletten i munnen. Jeg har vært såpass plaget at jeg har blitt sår og hoven i spiserøret, har derfor fått noe annet av legen min. Ville derfor spurt fastlegen min om noe som kan hjelpe deg ift akkurat slik ditt problem arter seg.
Ema73 - prøver 5 år (8 år) Skrevet 12. februar 2008 #11 Skrevet 12. februar 2008 Jeg er ikke gravid men mye plaget med halsbrann, jeg drikker et stort glass kald melk og det virker for meg i allefall.
mimas87 Skrevet 12. februar 2008 #12 Skrevet 12. februar 2008 Potetmel utblandet i vann, rå poteter, gulrot, mandler... Selv tygger jeg gaviscon, men de smaker helt forferdelig.
mia engel&fia frøken Skrevet 12. februar 2008 #13 Skrevet 12. februar 2008 jeg drikker mye vann med sitron fungerer veldig godt! de dagene jeg er flink å drikke det så slipper jeg halsbrann iløpet av natten også. spise mandler hjelper også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå