Glederseg:) Har født!! Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Hei jenter:) Jeg skal på ul til fredag,da er jeg 18+3 og jeg klarer ikke tenke på annet enn dette..døgnet rundt heeele tideen..gleder meg selvfølgelig men er mest redd og gruer meg..vil så gjerne at alt skal se bra ut.. Hva gjør de på denne ul,hva blir målt osv.. Flere som har det sånn? Takker for svar...
*Super*Mamman* Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Huiff, ja, vet hvordan du har det.. Grudde meg så innmari forrige gang, holdt på å avlyse Ul, hehe:) Men kom meg igjennom da:) På undersøkelsen så går de gjennom alle organene til bebien, for å sjekke at det ser greit ut. Så måler de hodet, lårbenet og omkrets på magen for å finne en sikker termindato.. Hele undersøkelsen tar ca 30 min...
Glederseg:) Har født!! Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2008 ja nesten så jeg hadde kunne tenkt tanken selv...uff er slitsomt med så mange tanker i hodet hele tiden..gleder meg til dette er over om alt er bra:D det at alle organer å sånn skal sjekkes gruer jeg meg mest til..uff..må jo bare komme igjenom det..om alt er bra så er jeg verdens lykkeligste:D:D Takk for svar bruden;)
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 jeg hadde det på akkurat samme måte, var nærmest livredd for at noe skulle være feil, men kjæresten min beroliget meg så godt han kunne=) glemte alle bekymringer så fort jeg så lillegutten vår, men han lå veldig med ryggen til, så jordmor fikk ikke undersøkt alle organene foran, men jeg hadde sett alt var bra, så når jeg var tilbake 10 dager senere, var jeg ikke nervøs i det hele tatt, og alle organene ble krysset til bra=) og vi fikk vite vi venter en gutt! ikke gru deg du, gled deg heller til den store og spesielle opplevelesen ved å se babyen din for første gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå